Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24

Krótka odpowiedź

Administrator może aktywować wsparcie udzielane przez partnerów w dowolnym planie Bitrix24.

  1. Wybierz partnera na stronie Bitrix24 lub zostaw zgłoszenie, a my wybierzemy dla Ciebie partnera.
    Partnerzy Bitrix24
  2. Podpisz umowę wsparcia ze swoim partnerem.
  3. Uzyskaj kod od swojego partnera.
  4. Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie, wklej kod i kliknij Aktywuj.
  5. Napisz pytanie do wsparcia udzielanego przez partnerów.

Szczegółowa odpowiedź

Jeśli masz pytania dotyczące działania Bitrix24, możesz napisać do wsparcia i uzyskać poradę na czacie. Istnieją dwa typy wsparcia: od Bitrix24 i od partnerów. Partnerami są certyfikowane firmy, które pomagają w konfiguracji narzędzi Bitrix24.

Wsparcie udzielane przez partnerów jest dostępne we wszystkich planach Bitrix24. Jeśli podłączysz wsparcie udzielane przez partnerów, wsparcie Bitrix24 nie będzie dostępne. W dowolnym momencie możesz wrócić do wsparcia Bitrix24.

Aby podłączyć wsparcie udzielane przez partnerów:

  1. Wybierz partnera na stronie Bitrix24 lub zostaw zgłoszenie, a my wybierzemy dla Ciebie partnera.
    Partnerzy Bitrix24
  2. Podpisz umowę wsparcia ze swoim partnerem.
  3. Uzyskaj kod od swojego partnera.
  4. Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie, wklej kod i kliknij Aktywuj.

Tylko administrator Bitrix24 może podłączyć wsparcie udzielane przez partnerów. Administrator i partner mogą kontaktować się ze wsparciem.

Aby zadać pytanie, kliknij Wyślij wiadomość. Otworzy się czat wsparcia. Nazwa czatu jest podświetlona na niebiesko i ma nazwę Bitrix24 Partner Support.


Jak zmienić typ wsparcia

W każdej chwili możesz podłączyć czat wsparcie od innego partnera lub powrócić do wsparcia Bitrix24.

Podłącz wsparcie od innego partnera. Podpisz umowę z innym partnerem i otrzymaj od niego nowy kod.

Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie i kliknij Wyłącz wsparcie partnerów Bitrix24. Następnie aktywuj kod od innego partnera.

Czat wsparcia pozostanie taki sam, ale inny partner będzie odpowiadać na pytania. Historia korespondencji ze wszystkimi partnerami zostanie zapisana.

Podłącz Wsparcie Bitrix24. Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie i kliknij Wyłącz wsparcie partnerów Bitrix24. Wsparcie Bitrix24 zostanie aktywowane automatycznie.

Wsparcie Bitrix24 jest dostępne tylko w planach komercyjnych.
Plany taryfowe Bitrix24


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo