Krótka odpowiedź
Administrator może aktywować wsparcie udzielane przez partnerów w dowolnym planie Bitrix24.
- Wybierz partnera na stronie Bitrix24 lub zostaw zgłoszenie, a my wybierzemy dla Ciebie partnera.
Partnerzy Bitrix24 - Podpisz umowę wsparcia ze swoim partnerem.
- Uzyskaj kod od swojego partnera.
- Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie, wklej kod i kliknij Aktywuj.
- Napisz pytanie do wsparcia udzielanego przez partnerów.
Szczegółowa odpowiedź
Jeśli masz pytania dotyczące działania Bitrix24, możesz napisać do wsparcia i uzyskać poradę na czacie. Istnieją dwa typy wsparcia: od Bitrix24 i od partnerów. Partnerami są certyfikowane firmy, które pomagają w konfiguracji narzędzi Bitrix24.
Aby podłączyć wsparcie udzielane przez partnerów:
- Wybierz partnera na stronie Bitrix24 lub zostaw zgłoszenie, a my wybierzemy dla Ciebie partnera.
Partnerzy Bitrix24 - Podpisz umowę wsparcia ze swoim partnerem.
- Uzyskaj kod od swojego partnera.
- Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie, wklej kod i kliknij Aktywuj.
Aby zadać pytanie, kliknij Wyślij wiadomość. Otworzy się czat wsparcia. Nazwa czatu jest podświetlona na niebiesko i ma nazwę Bitrix24 Partner Support.
Jak zmienić typ wsparcia
W każdej chwili możesz podłączyć czat wsparcie od innego partnera lub powrócić do wsparcia Bitrix24.
Podłącz wsparcie od innego partnera. Podpisz umowę z innym partnerem i otrzymaj od niego nowy kod.
Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie i kliknij Wyłącz wsparcie partnerów Bitrix24. Następnie aktywuj kod od innego partnera.
Podłącz Wsparcie Bitrix24. Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie i kliknij Wyłącz wsparcie partnerów Bitrix24. Wsparcie Bitrix24 zostanie aktywowane automatycznie.
Plany taryfowe Bitrix24
Polecane artykuły: