Krótka odpowiedź
Czat ze Wsparciem Bitrix24 jest dostępny tylko w planach komercyjnych. Administrator lub partner może napisać do Wsparcia.
- Na pasku bocznym czatów kliknij opcję Pytanie (❔) > Jak zacząć.
- Na dole strony wybierz opcję Zadaj pytanie.
- Otworzy się czat Wsparcia Bitrix24. Opisz szczegółowo pytanie i załącz zrzuty ekranu.
Jeśli masz kilka pytań, możesz utworzyć wiele okien dialogowych ze Wsparciem.
Obsługa wielu okien dialogowych we Wsparciu Bitrix24
Szczegółowa odpowiedź
Jeśli masz pytania dotyczące działania Bitrix24, możesz napisać do Wsparcia i uzyskać poradę na czacie.
Plany taryfowe Bitrix24
Wsparcie Bitrix24 pomoże w następujących sytuacjach:
- pomoże skonfigurować narzędzia Bitrix24,
- udzieli porad w zakresie dokumentacji Bitrix24,
- znajdzie przyczynę błędów w działaniu narzędzi i pomoże je naprawić,
- pomoże w przypadku pytań dotyczących planów taryfowych i płatności.
Wsparcie Bitrix24 nie udziela porad w następujących kwestiach:
- udoskonalenie narzędzi Bitrix24,
- tworzenie i obsługa aplikacji dla Bitrix24,
- tworzenie scenariuszy workflow i reguł automatyzacji.
Jeśli potrzebujesz pomocy we wdrażaniu lub ulepszaniu narzędzi Bitrix24, skontaktuj się z naszymi oficjalnymi partnerami.
Partnerzy Bitrix24
Aby napisać do Wsparcia, na pasku bocznym czatu kliknij Pytanie (❔) > Jak zacząć > Zadaj pytanie.
Otworzy się czat Wsparcia. Opisz szczegółowo pytanie i dołącz zrzuty ekranu.
Na jednym czacie pracownik Wsparcia rozwiązuje tylko jeden problem. Jeśli masz kilka pytań, możesz utworzyć wiele okien dialogowych ze Wsparciem.
Obsługa wielu okien dialogowych we Wsparciu Bitrix24
Wsparcie techniczne Bitrix24 On-premise
Jeśli nie możesz znaleźć czatu ze Wsparciem
1. Sprawdź, czy masz uprawnienia administratora lub partnera Bitrix24 w swoim profilu.
Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora
2. Upewnij się, że nie masz włączonego wsparcia partnerskiego. Przejdź do strony Subskrypcja > Wsparcie.
Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24
Możesz zadać pytanie partnerowi lub wrócić do Wsparcia Bitrix24. W tym celu na stronie Subskrypcja > Wsparcie kliknij Wyłącz wsparcie dla partnerów.
Polecane artykuły: