Jeśli masz pytania dotyczące narzędzi Bitrix24, możesz skontaktować się ze specjalistą Wsparcia Bitrix24.
Plany i ceny Bitrix24
Tylko administratorzy konta i Partnerzy Bitrix24 mogą kontaktować się ze Wsparciem Bitrix24.
Specjaliści ze Wsparcia Bitrix24 pomogą:
- Skonfigurować narzędzia Bitrix24
- Znaleźć informacje w dokumentacji Bitrix24
- Znaleźć i naprawić błędy w działaniu narzędzi
- Rozwiązać problemy z planami i płatnościami
Wsparcie Bitrix24 nie doradza w kwestiach:
- Tworzenia i wdrażania narzędzi Bitrix24
- Tworzenia i obsługi aplikacji dla Bitrix24
- Projektowania scenariuszy dla workflow i reguł automatyzacji
- Integracji Telefonii SIP, systemów PBX i aplikacji telekomunikacyjnych firm trzecich
Jeśli masz pytania dotyczące Bitrix24, zacznij od prostych kroków.
Sprawdź status Bitrix24. Aby to zrobić, kliknij Pomoc > Napisz do Wsparcia. Zielony status oznacza, że wszystko jest w porządku i nie ma awarii masowych. Jeśli jest czerwony, oznacza to, że już pracujemy nad rozwiązaniem problemu i nie ma potrzeby pisać do Wsparcia – wkrótce wszystko zadziała.
Zajrzyj do artykułów w Bazie Wiedzy. Znajdziesz w nich odpowiedzi na wiele pytań dotyczących możliwości i konfiguracji narzędzi Bitrix24.
Przejdź do Bazy Wiedzy
Jeśli nie znajdziesz tam rozwiązania — napisz do Wsparcia. Kliknij Potrzebuję pomocy > Skontaktuj się ze Wsparciem.
Otworzy się czat ze Wsparciem, gdzie możesz szczegółowo opisać swoje pytanie. Najpierw na wiadomość odpowie wirtualny asystent. Jeśli nie będzie w stanie pomóc, do czatu dołączy specjalista Wsparcia Bitrix24.
Wirtualny asystent w czatach ze Wsparciem Bitrix24
Czat ze Wsparciem jest wyróżniony niebieskim kolorem. Dzięki temu łatwo go odróżnić od innych czatów.
Specjalista ze Wsparcia rozwiązuje tylko jeden problem w jednym czacie. Jeśli masz kilka pytań, utwórz nowe dialogi. Specjaliści rozpatrzą każde pytanie osobno, w oddzielnym czacie.
Aby skontaktować się ze specjalistą ze Wsparcia w wersji Bitrix24 On-Premise, administrator musi włączyć odpowiednie ustawienie.
Tworzenie wielu dialogów ze Wsparciem Bitrix24
Wsparcie techniczne dla wersji Bitrix24 On-Premise
Jeśli nie możesz znaleźć czatu ze Wsparciem Bitrix24
- Sprawdź, czy jesteś administratorem konta na swojej stronie profilu.
Przyznaj uprawnienia administratora - Upewnij się, że nie masz podłączonego Wsparcia Partnera. W takim przypadku musisz znaleźć czat wsparcia ze swoim Partnerem i poprosić o poradę. Przejdź do sekcji Subskrypcja > zakładka Wsparcie.
Aktywuj Wsparcie od Partnerów Bitrix24
Możesz skontaktować się ze Wsparciem Partnera lub wrócić do Wsparcia Bitrix24. Aby to zrobić, wyłącz Wsparcie Partnera w sekcji Subskrypcja > zakładka Wsparcie.
W skrócie
- Czat ze Wsparciem AI jest dostępny w każdym planie. Tylko plany komercyjne pozwalają Wsparciu AI przekazywać czaty do specjalisty Wsparcia.
- Tylko administratorzy konta i Partnerzy Bitrix24 mogą kontaktować się ze Wsparciem Bitrix24.
- Kliknij Pomoc w prawym górnym rogu i wybierz zakładkę Nowości Bitrix24 lub Jak zacząć.
- Kliknij Zadaj pytanie na dole strony.
- Otworzy się czat ze Wsparciem Bitrix24. Opisz swoje pytanie szczegółowo i dołącz zrzuty ekranu.
- Jeśli masz różne pytania, możesz utworzyć kilka dialogów.