Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak utworzyć Bitrix24

Możesz utworzyć nowy Bitrix24 za pomocą:

E-mail. Wpisz swój adres e-mail i kliknij Kontynuuj.

Zaakceptuj zgodę użytkownika. Wyraź zgodę lub odmów na otrzymywanie informacji o aktualizacjach produktów i materiałów szkoleniowych. Kliknij Kontynuuj.

Domyślnie Bitrix24 zostanie utworzony w strefie domeny Twojego kraju. Można ją zmienić na .de, .com lub inną.

W nowym oknie wybierz swój region i zapisz zmiany.

Po zarejestrowaniu się przez e-mail należy ustawić hasło. Zostanie do Ciebie wysłany e-mail z linkiem potwierdzającym. Kliknij link i utwórz hasło.
Ustaw hasło, aby zalogować się do Bitrix24

Single Sing-on (SSO). Możesz skonfigurować jednokrotne logowanie dla pracowników w wersji przeglądarkowej Bitrix24.
Skonfiguruj jednokrotne logowanie SSO dla użytkowników Bitrix24

Google, Apple ID, Facebook. Kliknij ikonę usługi, za pomocą której chcesz utworzyć Bitrix24. Zezwól aplikacji na dostęp do Twojego konta. Zaakceptuj zgodę użytkownika.

Co zależy od regionu

  • Domena najwyższego poziomu. Na przykład, jeśli jest to Polska - to .pl, Niemcy - .de i tak dalej.
  • Waluta płatności. Każdy region ma własną walutę, w której można płacić za plan taryfowy i Telefonię.
  • Narzędzia Bitrix24. Niektóre narzędzia mogą być niedostępne w różnych regionach ze względu na lokalne przepisy. Na przykład Telefonia, nagrywanie rozmów i sieci społecznościowe.
  • Aplikacje w Bitrix24 Market. Każdy region ma własny Market, co oznacza, że ​​aplikacje będą się różnić w zależności od regionu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Proactive CRM w aplikacji mobilnej Jak pracować z dealami w mobilnym CRM Dokument Kwit składowy w aplikacji mobilnej Zaproś klienta na czat Telegram Dodatkowe funkcje w aplikacji mobilnej Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot Dokument transferu w aplikacji mobilnej Jak zalogować się do Bitrix24 Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow Android OS: błąd logowania w aplikacji mobilnej Bitrix24