Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Nie mogę zalogować się do Bitrix24 z telefonu komórkowego

Nie mogę zalogować się do Bitrix24

Możliwe przyczyny:

  1. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych autoryzacyjnych: nazwy użytkownika i hasła.
  2. Nazwa użytkownika w Bitrix24 Cloud to adres e-mail, numer telefonu lub autoryzacja za pośrednictwem sieci społecznościowych. Jeśli wszystkie te dane są powiązane z kontem Bitrix24, możesz zalogować się przy użyciu dowolnego z nich.

    Nazwa użytkownika w Bitrix24 On-Premise to prosty login (na przykład twoje imię i nazwisko) lub adres e-mail.

    Jeśli nie pamiętasz loginu, skontaktuj się z administratorem Bitrix24.

  3. Być może masz wersję Bitrix24 On-Premise - spróbuj zalogować się przy użyciu adresu. Jeśli nie znasz adresu swojego Bitrix24, skontaktuj się z odpowiedzialnym pracownikiem.
  4. Jeśli chcesz zalogować się za pomocą sieci społecznościowych: zaloguj się najpierw do sieci społecznościowej> następnie zaloguj się do Bitrix24. Dane autoryzacyjne w tych sieciach społecznościowych mogą się nie pokrywać z nazwą użytkownika lub e-mail używanych podczas rejestracji w Bitrix24.
  5. Jeśli zaproszono Cię do portalu: być może administrator portalu jeszcze nie potwierdził twojego zaproszenia. Poczekaj lub skontaktuj się z nim.

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij link Nie pamiętam hasła.

Wprowadź kod z wiadomości e-mail

Otrzymasz wiadomość e-mail z 6-cyfrowym kodem na podany adres e-mail. Wpisz kod w specjalnym polu.

Jeśli nie wiesz, jaka poczta e-mail jest połączona z Twoim kontem Bitrix24 lub nie masz do niej dostępu, skontaktuj się z administratorem Bitrix24.

Jeśli wiadomość e-mail z kodem nie doszła, sprawdź folder Spam w skrzynce e-mail. Czasami system może traktować wiadomość jako spam. Możesz także poprosić o kod ponownie.


SMS z kodem nie doszedł

Wprowadź kod z SMS

Otrzymasz wiadomość SMS z 6-cyfrowym kodem, który musisz wprowadzić w specjalnym polu.

Jeśli SMS z kodem nie doszedł, sprawdź poprawność wprowadzonego numeru telefonu. Jeśli wszystko jest w porządku, poczekaj chwilę. SMS może nie dochodzić z powodu obciążenia serwera. Możesz także poprosić o kod ponownie.


Podczas logowania Bitrix24 prosi o kod jednorazowy

Wprowadź kod Bitrix24 OTP

Ze względów bezpieczeństwa administrator Bitrix24 może włączyć uwierzytelnianie dwuetapowe. Musisz podać 6-cyfrowy jednorazowy kod. Bez wprowodzenia tego jednorazowego kodu nie możesz zalogować się do Bitrix24.

Jeśli nie masz aplikacji mobilnej do uwierzytelniania dwuetapowego Bitrix24 OTP lub masz nowy telefon, skontaktuj się z administratorem Bitrix24. Administrator może tymczasowo wyłączyć uwierzytelnianie dwuetapowe, a później możesz go skonfigurować samodzielnie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo