Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Aplikacja desktopowa Bitrix24

Aplikacja desktopowa jest zoptymalizowana do pracy z usługami Bitrix24 i działa szybciej niż w zwykłej przeglądarce.

Minimalne wymagania systemowe dla aplikacji desktopowej Bitrix24: macOS 10.10 i nowszy lub Windows 7 SP1 i nowszy.

W aplikacji desktopowej są wszystkie niezbędne narzędzia do pracy: połączenia audio i wideo, czaty, CRM, zadania, poczta, analityka, dysk, grupy.

Przegląd aplikacji

Aplikacja ma dwa okna: okno z Bitrix24 i osobne okno z czatami.

Umożliwi to wygodne ustawienie obu okien w trybie podzielonego widoku (split-view) zarówno w systemie Windows, jak i macOS.

Pasek narzędzi

Przyciski sterownicze są intuicyjnie zrozumiałe:

  1. Przycisk Wstecz
  2. Przycisk Dalej
  3. Przycisk Odśwież stronę
  4. Przycisk Skopiuj link
  5. Przycisk Podłącz nowy Bitrix24

Karty aplikacji wyświetlają nazwy wszystkich otwartych okien Bitrix24.

Jeśli pracujesz z kilkoma Bitrix24, motywy tła pomogą Ci szybko odróżnić karty różnych kont. Karty zostaną pokolorowane zgodnie z wybranym motywem konta Bitrix24.

Czytaj więcej:Zmień motyw tła w Bitrix24

Ciemny tryb czatu

Ciemny tryb jest teraz bardzo popularny w różnych komunikatorach internetowych. Możesz włączyć ciemny tryb w czatach Bitrix24 w ustawieniach aplikacji.

Ustawienia są powiązane z konkretnym Bitrix24. Jeśli chcesz włączyć ciemny tryb czatu na kilku Bitrix24, musisz to zrobić osobno dla każdego Bitrix24.

Wyłącz tryb podwójnego okna

Możesz wyłączyć tryb podwójnego okna. W ustawieniach czatu odznacz Użyj dwóch aplikacji. Jednej do czatu, drugiej do pracy w Bitrix24..

Po ponownym uruchomieniu aplikacji Bitrix24 zobaczysz tylko jedno okno czatu i możesz kontynuować pracę z Bitrix24 w zwykłej przeglądarce.

Jeśli w ustawieniach nie ma opcji Użyj dwóch aplikacji. Jednej do czatu, drugiej do pracy w Bitrix24, zaktualizuj aplikację Bitrix24 do najnowszej wersji. Jeśli masz wersję Bitrix24 On-Premise i po aktualizacji aplikacji pozycja menu się nie pojawia, musisz zaktualizować moduł Web Messenger (im).

Skąd pobrać aplikację Bitrix24

Możesz pobrać aplikację desktopową na naszej stronie oficjalnej.

Po uruchomieniu aplikacja Bitrix24 zaoferuje aktualizację, po prostu musisz się zgodzić. W dowolnym momencie możesz również pobrać lub zaktualizować aplikację desktopową Bitrix24. Czytaj więcej w artykule: Jak zaktualizować aplikację desktopową Bitrix24.

Uwaga: wyszukiwanie za pomocą ctrl+F w aplikacji desktopowej działa tylko w sekcji Historia wiadomości.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo