top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Nowa wersja aplikacji desktopowej

Wydaliśmy 10 wersję aplikacji desktopowej Bitrix24. W nowej aplikacji połączyliśmy przeglądarkę z czatem Bitrix24.

Nowa aplikacja jest zoptymalizowana do pracy z usługami Bitrix24 i działa szybciej niż w zwykłej przeglądarce.

W nowej aplikacji desktopowej są wszystkie niezbędne narzędzia do pracy: połączenia audio i wideo, czaty, CRM, zadania, poczta, analityka, dysk, grupy.

Przegląd aplikacji

Aplikacja ma dwa okna: okno z Bitrix24 i osobne okno z czatami.

Umożliwi to wygodne ustawienie obu okien w trybie podzielonego widoku (split-view) zarówno w systemie Windows, jak i macOS.

Pasek narzędzi

Przyciski sterownicze są intuicyjnie zrozumiałe:

  1. Przycisk Wstecz
  2. Przycisk Dalej
  3. Przycisk Odśwież stronę
  4. Przycisk Skopiuj link
  5. Przycisk Podłącz nowy Bitrix24

Karty aplikacji wyświetlają nazwy wszystkich otwartych okien Bitrix24.

Jeśli pracujesz z kilkoma Bitrix24, motywy tła pomogą Ci szybko odróżnić karty różnych kont. Karty zostaną pokolorowane zgodnie z wybranym motywem konta Bitrix24.

Czytaj więcej:Zmień motyw tła w Bitrix24

Ciemny tryb czatu

Ciemny tryb jest teraz bardzo popularny w różnych komunikatorach internetowych. Możesz włączyć ciemny tryb w czatach Bitrix24 w ustawieniach aplikacji.

Ustawienia są powiązane z konkretnym Bitrix24. Jeśli chcesz włączyć ciemny tryb czatu na kilku Bitrix24, musisz to zrobić osobno dla każdego Bitrix24.

Wyłącz tryb podwójnego okna

Możesz wyłączyć tryb podwójnego okna. W ustawieniach czatu odznacz Otwórz osobne okno dla stron Bitrix24.

Po ponownym uruchomieniu aplikacji Bitrix24 zobaczysz tylko jedno okno czatu i możesz kontynuować pracę z Bitrix24 w zwykłej przeglądarce.

Skąd pobrać aplikację Bitrix24

Po uruchomieniu aplikacja Bitrix24 zaoferuje aktualizację, po prostu musisz się zgodzić. W dowolnym momencie możesz również pobrać lub zaktualizować aplikację desktopową Bitrix24. Czytaj więcej w artykule: Jak zaktualizować aplikację desktopową Bitrix24.

Uwaga: wyszukiwanie za pomocą ctrl+F w aplikacji desktopowej działa tylko w sekcji Historia wiadomości.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane