Bitrix24Care

Apple Messages for Business

Połącz swoje konto Apple Messages for Business z Bitrix24, aby przetwarzać wiadomości użytkowników urządzeń Apple wysyłane za pośrednictwem iMessage.

Aby połączyć Apple Messages for Business z Bitrix24, musisz utworzyć nowy zweryfikowany identyfikator Apple Messages for Business lub użyć istniejącego i wybrać Bitrix24 jako dostawcę.

Zarejestruj Apple Messages for Business

Przejdź do Centrum Kontaktowe> Apple Messages for Business.

Jeśli nie masz zweryfikowanego identyfikatora Apple Messages for Business, możesz go zarejestrować, klikając Połącz. Jeśli masz już identyfikator Apple Messages for Business, możesz połączyć się z Apple Messages for Business, klikając link konfiguruj ręcznie.

Po zalogowaniu się lub zarejestrowaniu identyfikatora Apple Business włącz usługę Business Accounts for Messages. Kliknij przycisk Add service> Done.

Kliknij Business Chat Accounts.

Kliknij Add new:

Przeczytaj i zaakceptuj warunki usługi. Na tej stronie zobaczysz również linki do pomocnych artykułów.

1. Business Chat Account

Podaj informacje o swojej firmie: adres, dane kontaktowe, rodzaj działalności.

Więcej
Podaj szczegółowe informacje o swojej firmie.

Wybierz typ konta czatu biznesowego: Commercial account.

Określ kontakty specjalisty technicznego, z którym będziesz się komunikować: Technical Contact.

Wskaż, jak działa Twoja firma: tylko online lub offline.

2. Brand Information Card

Utwórz nową markę, wybierz projekt powiadomień, określ godziny reakcji konsultanta na wiadomości w czacie.

Więcej

Wybierz markę dla tego konta czatu biznesowego lub dodaj nową markę.

Wypełnij wymagane pola: imię i nazwisko, telefon, kategorię swojej marki.

Wpisz dodatkowe informacje o marce: czas reakcji na wiadomość i numer telefonu.

Wybierz strefę czasową i określ godziny pracy swoich konsultantów.

3. Brand Identity

Ustaw kwadratowe i prostokątne logo.

Więcej
Prześlij kwadratowe logo do specjalnego obszaru. Po prawej stronie zobaczysz, jak będzie wyglądać logo w powiadomieniach push w ciemnym i jasnym trybie.

Min. rozmiar logo - 1024px x 1024px, kolorowe tło (nieprzezroczyste), PNG lub JPEG, max. rozmiar pliku 2 MB. Czytaj więcej w Dokumentacji Apple.

Następnie sprawdź, że twoje logo spełnia wymagania:

  1. Logo ma tło.
  2. Rozmiar logo pasuje do powiadomień.
  3. Logo jest czytelne w jasnym i ciemnym trybie.

Jeśli jedno z tych wymagań nie jest spełnione, kliknij Back, popraw logo zgodnie z wymaganiami i prześlij je ponownie:

Prześlij prostokątne logo w specjalnym obszarze. Po prawej stronie zobaczysz, jak będzie wyglądać logo w powiadomieniach push w ciemnym i jasnym trybie. Możesz także wybrać kolor tła w górnej części ekranu i kolor elementów nawigacyjnych.

Min. wysokość - 256px, maks. szerokość - 1706px, tło może być przezroczyste, PNG lub JPEG, max. rozmiar pliku - 2 MB. Czytaj więcej w Dokumentacji Apple.

Następnie sprawdź, że twoje logo spełnia wymagania:

  1. Logo jest czytelne.
  2. Logo całkowicie mieści się w górnej części ekranu..
  3. Logo na górze dobrze kontrastuje z tłem i elementami nawigacyjnymi.

4. Messaging Service Provider Configuration

Wybierz dostawcę usług, aby dostarczać wiadomości czatu.

Wybierz Bitrix24 jako dostawcę.

Sprawdź dane i wyślij je do weryfikacji

Upewnij się, że wszystkie podane dane są poprawne. Możesz edytować dane, klikając przycisk Edit. Następnie kliknij Send for review, aby wysłać swój identyfikator firmy do Apple w celu weryfikacji.

Uwaga! Przeglądanie i weryfikacja identyfikatora firmy jest wykonywane ręcznie przez pracowników Apple i może zająć trochę czasu. Bitrix24 nie może przyspieszyć tego procesu.

Podłącz Apple Messages for Business

Wynik weryfikacji możesz zobaczyć na swoim koncie Apple (status Active). Otrzymasz również wiadomość e-mail, która zostanie wysłana na konto Business ID. Jeśli wszystko jest w porządku, możesz połączyć Apple Messages for Business z Bitrix24. Wybierz konto czatu biznesowego Bitrix24.

W sekcji Messaging Service Provider kliknij Test your Messaging Service Provider connection, aby przetestować połączenie z Bitrix24:

Kliknij Connect:

Nastąpi przekierowanie do Bitrix24. Kliknij Połącz.

Możesz również skopiować zweryfikowany identyfikator czatu biznesowego, wkleić go za pomocą opcji skonfiguruj ręcznie i kliknąć przycisk Połącz.

To wszystko, kanał Apple Messages for Business został podłączony:

Testowanie jakości QA

Po weryfikacji konto Business Chat Account jest technicznie gotowe do pracy w trybie online.

Ponadto warunkiem wstępnym jest przejście testów QA - specjaliści Apple poinformują Cię o tym. Otrzymasz instrukcje dotyczące przygotowania do testowania i tworzenia scenariuszy Use Cases (Przypadków Użycia).

Musisz wypełnić i przesłać dokument scenariuszy Use Cases, aby potwierdzić gotowość do testów QA.

Po uzgodnieniu scenariuszy Use Cases otrzymasz harmonogram testów QA.

Na podstawie wyników pomyślnego przejścia testów QA, konto zostanie wyświetlone w statusie Online, a na adres konta Business ID zostanie również wysłany list:

Верификация Apple Business Chat ID

Jak to działa?

Klient klika widżet Bitrix24 na Twojej witrynie, i wybiera komunikację Apple Messages for Business.

Konsultant otrzymuje wiadomości w Komunikatorze Bitrix24 (wersja internetowa, aplikacja desktopowa lub mobilna).

Funkcje Apple Messages for Business:
  • Aby wysyłać wiadomości do Apple Messages for Business przez iMessage, potrzebne jest urządzenie Apple (iOS 11.3 i wyższy, macOS 10.13.4 i wyższy, watchOS 4.3 i wyższy).
  • Wszystkie wiadomości są wysyłane i dostarczane w czasie rzeczywistym.
  • Możesz wysyłać filmy, zdjęcia, pliki i płacić za pośrednictwem Apple Pay na czacie.

To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Pomoc specjalisty ds. wdrożenia