Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Szablony e-mail w CRM Bitrix24

W Bitrix24 CRM użytkownicy mogą tworzyć szablony wiadomości e-mail dla różnych elementów CRM. Szablony pozwalają zaoszczędzić czas, wysyłając ten sam typ e-maili do klientów.

Przykład: utwórz szablon e-mail z zaproszeniem na wydarzenie lub życzeniami świątecznymi.

Spis treści artykułu:

Jak tworzyć szablony wiadomości e-mail

Przejdź do sekcji CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM.

Wybierz blok E-mail z menu po lewej stronie i kliknij opcję Szablony e-mail.

Kliknij przycisk Dodaj szablon e-mail w prawym górnym rogu.


Opis dostępnych opcji w szablonach e-mail:
  • Aktywny - ta opcja jest domyślnie włączona. Udostępnia szablon do użycia. Odznacz pole, jeśli nie chcesz, aby szablon pojawiał się na liście dostępnych szablonów.
  • Dostępny dla wszystkich - aktywuj tę opcję, aby ten szablon był dostępny dla wszystkich użytkowników. Jeśli nie aktywujesz tej opcji, tylko Ty będziesz mógł użyć szablonu.
  • Ta opcja jest dostępna tylko dla administratorów konta. Zwykli użytkownicy mogą tworzyć szablony wiadomości e-mail wyłącznie do użytku osobistego.

  • Nazwa - wprowadź nazwę szablonu, aby łatwo go było zidentyfikować na liście.
  • Powiązania - możesz wybrać typ elementu CRM, z którym będzie powiązany ten szablon Jeśli nie ustawisz tutaj żadnego powiązania, szablon wiadomości e-mail będzie dostępny w dowolnym formularzu elementu CRM.
  • Na przykład, jeśli wybierzesz Deal, możesz wybrać ten szablon wiadomości e-mail tylko w formularzu deala.

    Tę opcję można zastosować tylko do pojedynczych wiadomości e-mail.

  • Od - ustaw adres e-mail, który będzie pokazywany odbiorcom wiadomości e-mail jako adres nadawcy.
  • Temat - wprowadź temat wiadomości e-mail, która zostanie wysłana do odbiorcy.

Skonfiguruj szablon:

Następnie przejdź do treści wiadomości e-mail. Jeśli szablon jest powiązany z elementem CRM, to możesz wstawić wartości pól z tego elementu do treści lub tematu wiadomości e-mail.

Na przykład wprowadź imię klienta lub kwotę deala.

Wstaw obraz

Możesz także wstawić obrazy do szablonu.

Uwaga: obraz musi być dostępny z zewnątrz, w przeciwnym razie nie zostanie wyświetlony w wiadomości e-mail. Pamiętaj, że nie możesz używać publicznych linków Bitrix24.Drive. Zalecamy przechowywanie obrazów na serwerze obrazów lub w serwisie hostingowym.
  1. Prześlij obraz do hostingu obrazów i skopiuj link do tego obrazu.
  2. Kliknij przycisk Obraz podczas edycji szablonu.
  3. Wklej link i dostosuj rozmiar obrazu. Kliknij Zapisz.

Obraz zostanie wstawiony do szablonu. Na przykład za pomocą tej metody możesz wstawić logo swojej firmy do wiadomości e-mail.

Rozmiar obrazu nie powinien przekraczać 2 MB.

Możesz użyć formatowania HTML podczas tworzenia szablonu wiadomości e-mail. Po prostu kliknij przycisk HTML na panelu edytora wizualnego.

Listę obsługiwanych tagów HTML i atrybutów znajdziesz w artykule: Lista obsługiwanych tagów HTML w wiadomościach e-mail.

Jak zapisać wychodzącą wiadomość e-mail jako szablon

Podczas tworzenia wiadomości e-mail z formularza elementu CRM, zaznacz pole wyboru Zapisz jako szablon w prawym dolnym rogu. Po wysłaniu tego e-maila pojawi się on na liście szablonów e-maili.


Jak korzystać z szablonów wiadomości e-mail

Wykonaj następujące kroki, aby utworzyć wiadomość e-mail przy użyciu szablonu:

  1. Otwórz formularz elementu CRM i kliknij E-mail.
  2. Kliknij Brak szablonu w prawym górnym rogu i wybierz potrzebny szablon.
  3. Następnie potrzebne informacje z elementu CRM zostaną automatycznie wyświetlone w wiadomości e-mail.
  4. Dodaj dowolne inne szczegóły do tego e-maila i wyślij go do klienta.

Jak edytować lub usuwać szablony wiadomości e-mail

Przejdź do listy szablonów i wybierz Edytuj szablon e-mail lub Usuń szablon e-maila z menu działań.

Możesz również edytować lub usuwać szablony za pomocą działań grupowych.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo