W Bitrix24 CRM użytkownicy mogą tworzyć szablony wiadomości e-mail dla różnych elementów CRM. Szablony pozwalają zaoszczędzić czas, wysyłając ten sam typ e-maili do klientów.
Spis treści artykułu:
- Jak tworzyć szablony wiadomości e-mai
- Jak korzystać z szablonów wiadomości e-mail
- Jak edytować lub usuwać szablony wiadomości e-mail
Jak tworzyć szablony wiadomości e-mail
Przejdź do sekcji CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM.
Wybierz blok E-mail z menu po lewej stronie i kliknij opcję Szablony e-mail.
Kliknij przycisk Dodaj szablon e-mail w prawym górnym rogu.
Opis dostępnych opcji w szablonach e-mail:
- Aktywny - ta opcja jest domyślnie włączona. Udostępnia szablon do użycia. Odznacz pole, jeśli nie chcesz, aby szablon pojawiał się na liście dostępnych szablonów.
- Dostępny dla wszystkich - aktywuj tę opcję, aby ten szablon był dostępny dla wszystkich użytkowników. Jeśli nie aktywujesz tej opcji, tylko Ty będziesz mógł użyć szablonu.
- Nazwa - wprowadź nazwę szablonu, aby łatwo go było zidentyfikować na liście.
- Powiązania - możesz wybrać typ elementu CRM, z którym będzie powiązany ten szablon Jeśli nie ustawisz tutaj żadnego powiązania, szablon wiadomości e-mail będzie dostępny w dowolnym formularzu elementu CRM.
- Od - ustaw adres e-mail, który będzie pokazywany odbiorcom wiadomości e-mail jako adres nadawcy.
- Temat - wprowadź temat wiadomości e-mail, która zostanie wysłana do odbiorcy.
Skonfiguruj szablon:
Następnie przejdź do treści wiadomości e-mail. Jeśli szablon jest powiązany z elementem CRM, to możesz wstawić wartości pól z tego elementu do treści lub tematu wiadomości e-mail.
Wstaw obraz
Możesz także wstawić obrazy do szablonu.
- Prześlij obraz do hostingu obrazów i skopiuj link do tego obrazu.
- Kliknij przycisk Obraz podczas edycji szablonu.
- Wklej link i dostosuj rozmiar obrazu. Kliknij Zapisz.
Obraz zostanie wstawiony do szablonu. Na przykład za pomocą tej metody możesz wstawić logo swojej firmy do wiadomości e-mail.
Możesz użyć formatowania HTML podczas tworzenia szablonu wiadomości e-mail. Po prostu kliknij przycisk HTML na panelu edytora wizualnego.
Jak zapisać wychodzącą wiadomość e-mail jako szablon
Jak korzystać z szablonów wiadomości e-mail
Wykonaj następujące kroki, aby utworzyć wiadomość e-mail przy użyciu szablonu:
- Otwórz formularz elementu CRM i kliknij E-mail.
- Kliknij Brak szablonu w prawym górnym rogu i wybierz potrzebny szablon.
- Następnie potrzebne informacje z elementu CRM zostaną automatycznie wyświetlone w wiadomości e-mail.
- Dodaj dowolne inne szczegóły do tego e-maila i wyślij go do klienta.
Jak edytować lub usuwać szablony wiadomości e-mail
Przejdź do listy szablonów i wybierz Edytuj szablon e-mail lub Usuń szablon e-maila z menu działań.
Możesz również edytować lub usuwać szablony za pomocą działań grupowych.