Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie czasem pracy

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Czytaj więcej: Cennik Bitrix24.

W Bitrix24 możesz rozpocząć i zakończyć dzień pracy za pomocą specjalnego panelu z zegarem na górze strony. Tutaj możesz również śledzić czas pracy i wypełniać dzienne raporty.

    Dlaczego to narzędzie jest przydatne

    To narzędzie pomaga określić dokładne informacje o przepracowanych godzinach, aby kierownik mógł obliczyć wynagrodzenie na podstawie tych danych.


Spis treści artykułu:
Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Narzędzie Śledzenie czasu pracy jest wyświetlane jako panel z zegarem na górze strony.

Nie widzę panelu do śledzenia czasu pracy
  1. Upewnij się, że w ustawieniach konta zaznaczona jest opcja Zarządzanie czasem i raportami pracy.
  2. Upewnij się, że w uprawnieniach dostępu masz rolę Pracownik działu lub przełożony.

Jak rozpocząć i zakończyć dzień pracy

Aby rozpocząć dzień pracy, kliknij zielony przycisk Start.

Godzina rozpoczęcia i zakończenia dnia pracy jest automatycznie uwzględniana w raporcie czasu pracy. Czytaj więcej w artykule: Jak śledzić czas pracy pracowników.

Jeśli zapomniałeś włączyć śledzenie czasu, skorzystaj z opcji Zmiana godziny zarejestrowania.

Zmień godzinę rozpoczęcia dnia pracy i podaj powód zmiany.

Aby zakończyć dzień pracy, kliknij Wyrejestruj.

Jeśli chcesz zmienić godzinę zakończenia dnia pracy, kliknij Zmiana godziny wyrejestrowania. Określ czas i przyczynę zmiany.

Jeśli zmienisz godzinę rozpoczęcia/zakończenia dnia pracy, kierownik będzie musiał potwierdzić tę zmianę.

W jaki sposób kierownik może potwierdzić zmianę dnia pracy

Powiadomienie o zmianie dnia pracy przez pracownika znajduje się w sekcji Aktualności. Kliknij Potwierdzenie jest wymagane, a otworzy się suwak.

Jeśli chcesz potwierdzić zmianę dla kilku pracowników jednocześnie, kliknij Zarządzanie czasem pracy.

W suwaku możesz edytować wskazany przez pracownika czas pracy, a także zatwierdzić zmianę.


Jak włączyć przerwę

Jeśli chcesz zatrzymać śledzenie czasu, kliknij przycisk Przerwa.

Aby wznowić śledzenie czasu, kliknij przycisk Kontynuuj. Zobaczysz również licznik czasu, który wyświetla czas trwania przerwy.


Jak zamknąć poprzedni dzień

Jeśli pracownik nie zamknął poprzedniego dnia pracy, nie będzie mógł rozpocząć nowego. Na panelu pojawi się odpowiednie ostrzeżenie.

Zakończ dzień pracy i podaj powód zmiany.

Jeśli w przyszłości dzień roboczy nie będzie zamknięty, to w siatce kalendarza ten dzień zostanie oznaczony jako Ważność wygasła.

Aby wyświetlić statystyki i godziny rozpoczęcia/zakończenia dni pracy, kliknij koło zębate i wybierz odpowiednie opcje.


Błąd "Masz niezakończony poprzedni dzień pracy"

Jeśli po zamknięciu dnia roboczego pracownik ponownie otrzymał komunikat Masz niezakończony poprzedni dzień pracy, administrator musi sprawdzić, czy pracownik jest powiązany tylko z jednym harmonogramem. Jeśli pracownik dodany jest do kilka harmonogramów, dodaj tego pracownika do wyjątków.

Jeśli pracownik ma pracę zmianową, upewnij się, że zmiany się nie nakładają.


Błąd "Długość dnia roboczego nie może być ujemna"

Jeśli otrzymałeś to powiadomienie, najprawdopodobniej wprowadziłeś nieprawidłowe daty rozpoczęcia i zakończenia lub przerwa przekroczyła czas trwania dnia roboczego.

Należy pamiętać, że czas trwania przerwy musi być podany w formacie GG:MM. W naszym przykładzie przerwa trwała 30 minut, więc wpisaliśmy ją jako 00:30. Gdybyśmy określili ją jako 30:00, otrzymalibyśmy błąd.

Aby rozpocząć dzień pracy w aplikacji mobilnej, przejdź do Menu> Zarządzanie czasem pracy> kliknij Start.

Możesz rozpocząć dzień pracy o innej godzinie, klikając Dzień roboczy> Zacznij używać innego czasu.

Kliknij Przerwa, jeśli chcesz zatrzymać śledzenie czasu. Kliknij Kontynuuj, aby kontynuować dzień pracy.

W menu Dzień roboczy możesz również zmienić dzień roboczy: początek i koniec.

Aby zakończyć dzień pracy, kliknij Zakończenie.

Możesz również zakończyć dzień pracy o innej godzinie, klikając Dzień roboczy> Zakończ, używając innego czasu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo