top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie czasem pracy

Możesz aktywować opcję zarządzania czasem pracy w ustawieniach Bitrix24.

Ta opcja jest dostępna tylko dla subskrybentów planu Professional.

Jeśli aktywujesz opcję zarządzania czasem pracy, aktywowana zostanie również opcja raportów pracy.

Jak aktywować opcję zarządzania czasem pracy?

Kliknij Ustawienia> przewiń w dół do sekcji Usługi> włącz opcję Zarządzanie czasem i raportami pracy.

Później możesz wyłączyć tę opcję dla określonych pracowników/działów w sekcji Czas i raporty> Czas pracy.

Jak rozpocząć/zakończyć dzień pracy?

Aby rozpocząć dzień pracy, kliknij przycisk Start. Po rozpoczęciu dnia pracy licznik czasu pokaże czas trwania dnia pracy.

Jeśli zapomniałeś się zarejestrować, kliknij przycisk Zmiana godziny zarejestrowania. Następnie wybierz godzinę rejestracji i określ powód zmiany godziny rejestracji. Twój przełożony będzie musiał to potwierdzić.

Jeśli chcesz zatrzymać licznik czasu dnia pracy, kliknij przycisk Przerwa. Pojawi się wtedy inny licznik pokazujący czas trwania przerwy. Po zakończeniu przerwy kliknij przycisk Kontynuuj. Licznik z czasem dnia pracy zostanie ponownie uruchomiony.

Po zakończeniu dnia pracy kliknij przycisk Wyrejestruj. Jeśli zapomniałeś się wyrejestrować, kliknij przycisk Zmiana godziny wyrejestrowania i określ powód zmiany czasu wyrejestrowania. Twój przełożony będzie musiał to potwierdzić.

Jeśli zapomnisz zamknąć poprzedni dzień pracy, nie rozpoczniesz nowego dnia pracy bez zamknięcia poprzedniego.

Jeśli nie zamknąłeś poprzedniego dnia pracy, w sekcji Czas pracy zobaczysz komunikat ważność wygasła:

Kiedy zamykasz dzień pracy, informacje o godzinie rozpoczęcia/zakończenia i czasie trwania dnia pracy są automatycznie dodawane do sekcji Czas pracy.

Plan dzienny

Możesz dodać nowe zadanie w sekcji Zarządzanie czasem lub wybrać istniejące zadanie z listy. Jeśli masz zadanie z włączoną opcją śledzenia czasu i uruchomiłeś śledzenie czasu, wyświetlona zostanie informacja o czasie pracy nad tym zadaniem. Możesz także zatrzymać licznik czasu lub zakończyć zadanie.

Możesz także dodawać wydarzenia do kalendarza w sekcji Plan dzienny. Jeśli włączysz opcję Poza biurem, to wydarzenie zostanie automatycznie dodane do Grafiku nieobecności.

Dzienne podsumowanie

Możesz dodać informacje do sekcji Dzienne podsumowanie, a zostaną one automatycznie dodane do sekcji Raporty pracy.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane