Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Mój plan taryfowy

Sekcja Subskrypcja zawiera wszystkie informacje o Twoim Bitrix24, historię zakupów i informacje o planach taryfowych.


Mój plan Bitrix24

Tutaj znajdziesz: swój aktualny plan taryfowy, użyte miejsce na dysku, saldo Telefonii oraz informacje o innych narzędziach biznesowych. Ponadto rejestrowane są tutaj statystyki dotyczące użytkowników Twojego Bitrix24.

Zaktualizuj

W tej sekcji znajdziesz wszystkie dostępne plany taryfowe i ich narzędzia.

Prośba o dostosowanie

Jeśli masz jakiekolwiek trudności z organizacją pracy w Bitrix24, zamów wdrożenie u naszych doświadczonych specjalistów. Oficjalni partnerzy Bitrix24 pomogą Ci poprawnie skonfigurować produkt, a także zaoferują najlepsze opcje dla Twojej firmy.

Wypełnij formularz i wyślij prośbę o wdrożenie Bitrix24 do naszych certyfikowanych partnerów.

Czytaj więcej w artykule: Zaproś partnera Bitrix24.

Aktywuj okres testowy

W tej sekcji możesz zapoznać się z możliwościami trybu demonstracyjnego najwyższego planu Professional. Włącz tryb demonstracyjny, aby przetestować możliwości Bitrix24 przez 15 dni.

Gdy aktywujesz tryb demonstracyjny w planie komercyjnym, doda on nowe funkcje i będzie działał równolegle z Twoim planem. Tryb demo nie zatrzyma ani nie przedłuży ważności obecnego planu.

Czytaj więcej: Darmowy 15-dniowy okres próbny.


Wsparcie

Jeśli masz jeden z planów komercyjnych, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24, aby uzyskać profesjonalną pomoc. Uzyskasz również dostęp do Bazy wiedzy i webinarów dotyczących pracy z produktem.

Oprócz Wsparcia Bitrix24 możesz podłączyć wsparcie od naszego oficjalnego partnera. Wybierz partnera z listy lub wypełnij wniosek.

Możesz podłączyć tylko jeden rodzaj wsparcia: wsparcie od Bitrix24 lub wsparcie od partnera. Po podłączeniu wsparcia od partnera, wsparcie Bitrix24 jest automatycznie zawieszane.

Narzędzia Biznesowe

W tej sekcji zobaczysz, którzy użytkownicy portalu mają dostęp do narzędzi biznesowych.


Historia zakupów i Dane rozliczeniowe

Sekcja Historia zakupów jest dostępna tylko dla administratora portalu Bitrix24.

Sekcja Historia zakupów zawiera listę wszystkich zakupów. W sekcji Dane rozliczeniowe możesz sprawdzić i zmienić swoje dane.

Ograniczenia dotyczące powrotu z planu komercyjnego na plan Free
Jeśli po powrocie do planu Free rozmiar twoich plików i innych danych przekroczy limit bezpłatnej subskrypcji, wszystkie dane będą dostępne tylko do przeglądania i usuwania. Nie będziesz mógł tworzyć zadań, wprowadzać informacji do CRM ani pisać wiadomości, jednak możesz usunąć te dane. Aby przywrócić funkcjonalność portalu, musisz usunąć część danych do limitów planu Free.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo