top_pl

Bitrix24Care

Zoom wideokonferencje w Bitrix24

W Bitrix24 możesz korzystać z usługi konferencyjnej Zoom, aby komunikować się ze współpracownikami i klientami.

Spotkania Zoom są dostępne w komunikatorze Bitrix24 i w formularzach CRM.

Spotkania Zoom są dostępne tylko w komercyjnych planach taryfowych Bitrix24. Liczba uczestników spotkania Zoom i czas jego trwania zależą od planu taryfowego organizatora spotkania. Każdy pracownik musi połączyć swoje konto Zoom.

Zaplanuj spotkania Zoom w Bitrix24 CRM

W Bitrix24 CRM możesz używać spotkań Zoom, aby komunikować się z klientami i współpracownikami. Przejdź do formularza elementu CRM> kliknij przycisk Zoom i określ szczegóły spotkania.

Zaplanowane spotkania Zoom zostaną automatycznie dodane do kalendarza organizatora spotkania.

Ponadto zaplanowane spotkanie pojawi się w sekcji CRM> Działania.

Możesz skopiować link do spotkania Zoom i wysłać go współpracownikowi lub klientowi w dowolny sposób: e-mail, komunikator. Możesz rozpocząć spotkanie bezpośrednio z formularza elementu CRM:

Po zakończeniu połączenia zobaczysz to spotkanie na osi czasu w formularzu elementu CRM. Jeśli spotkanie zostało nagrane w Zoom, nagrania audio i wideo zostaną dodane do szczegółów wydarzenia.

Utwórz spotkanie Zoom w komunikatorze Bitrix24

Aby zaprosić pracownika na konferencję Zoom, otwórz czat i wybierz opcję Sala konferencyjna Zoom z menu Połączenie wideo HD.

Przy pierwszym uruchomieniu będziesz musiał zalogować się na swoje konto Zoom. Kliknij przycisk Podłącz.

Następnie wprowadź dane logowania do konta Zoom i kliknij Sign In (Zaloguj się).

Po zalogowaniu się do Zoom kliknij Sala konferencyjna Zoom w menu Połączenie wideo HD. Na czacie pojawi się link do spotkania Zoom.

Kliknij ten link, aby rozpocząć spotkanie.

Nagrania spotkań Zoom

Możesz odtwarzać i pobierać nagrania w formularzu elementu CRM.

Bitrix24 obsługuje tylko nagrania Zoom w chmurze. Nagrywanie w chmurze jest włączone dla wszystkich planów subskrypcji.
  • Wideo
  • W przypadku nagrań wideo Zoom zapewnia ochronę hasłem. Wprowadź hasło, aby odtworzyć lub pobrać nagranie wideo.

    Nagrania wideo ze spotkań Zoom są dostępne w Bitrix24 przez 24 godziny. Po tym okresie możesz odtwarzać i pobierać nagrania wideo za pośrednictwem linku dostępnego w Bitrix24 lub na koncie Zoom.

  • Audio
  • Nagrania audio są przechowywane w Bitrix24.Drive i można je odtwarzać w Bitrix24 CRM.

    Jeśli podczas spotkania odbywa się wiele sesji nagraniowych, nagrania będą dostępne jako oddzielne części wydarzenia.

Odłącz konto Zoom

Możesz odłączyć konto Zoom w swoim profilu. Przejdź do strony Mój profil> kliknij przycisk Hasła.

Przejdź do sekcji Platformy społecznościowe i kliknij Odłącz.

Ponadto możesz odłączyć Zoom od Bitrix24 na swoim koncie Zoom. Wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto Zoom i przewiń w dół do Zoom App Marketplace.
  2. Kliknij Manage > Installed Apps lub wyszukaj aplikację Bitrix24 Official Integration.
  3. Kliknij Bitrix24 Official Integration
  4. Kliknij Uninstall.

To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz