W Bitrix24 możesz korzystać z usługi konferencyjnej Zoom, aby komunikować się ze współpracownikami i klientami.
Spotkania Zoom są dostępne w komunikatorze Bitrix24 i w formularzach CRM.
Zaplanuj spotkania Zoom w Bitrix24 CRM
W Bitrix24 CRM możesz używać spotkań Zoom, aby komunikować się z klientami i współpracownikami. Przejdź do formularza elementu CRM> kliknij przycisk Zoom i określ szczegóły spotkania.
Zaplanowane spotkania Zoom zostaną automatycznie dodane do kalendarza organizatora spotkania.
Ponadto zaplanowane spotkanie pojawi się w sekcji CRM> Działania.
Możesz skopiować link do spotkania Zoom i wysłać go współpracownikowi lub klientowi w dowolny sposób: e-mail, komunikator. Możesz rozpocząć spotkanie bezpośrednio z formularza elementu CRM:
Po zakończeniu połączenia zobaczysz to spotkanie na osi czasu w formularzu elementu CRM. Jeśli spotkanie zostało nagrane w Zoom, nagrania audio i wideo zostaną dodane do szczegółów wydarzenia.
Utwórz spotkanie Zoom w komunikatorze Bitrix24
Aby zaprosić pracownika na konferencję Zoom, otwórz czat i wybierz opcję Sala konferencyjna Zoom z menu Połączenie wideo HD.
Przy pierwszym uruchomieniu będziesz musiał zalogować się na swoje konto Zoom. Kliknij przycisk Podłącz.
Następnie wprowadź dane logowania do konta Zoom i kliknij Sign In (Zaloguj się).
Po zalogowaniu się do Zoom kliknij Sala konferencyjna Zoom w menu Połączenie wideo HD. Na czacie pojawi się link do spotkania Zoom.
Kliknij ten link, aby rozpocząć spotkanie.
Nagrania spotkań Zoom
Możesz odtwarzać i pobierać nagrania w formularzu elementu CRM.
- Wideo
- Audio
W przypadku nagrań wideo Zoom zapewnia ochronę hasłem. Wprowadź hasło, aby odtworzyć lub pobrać nagranie wideo.
Nagrania wideo ze spotkań Zoom są dostępne w Bitrix24 przez 24 godziny. Po tym okresie możesz odtwarzać i pobierać nagrania wideo za pośrednictwem linku dostępnego w Bitrix24 lub na koncie Zoom.
Nagrania audio są przechowywane w Bitrix24.Drive i można je odtwarzać w Bitrix24 CRM.
Jeśli podczas spotkania odbywa się wiele sesji nagraniowych, nagrania będą dostępne jako oddzielne części wydarzenia.
Odłącz konto Zoom
Możesz odłączyć konto Zoom w swoim profilu. Przejdź do strony Mój profil> kliknij przycisk Hasła.
Przejdź do sekcji Platformy społecznościowe i kliknij Odłącz.
Ponadto możesz odłączyć Zoom od Bitrix24 na swoim koncie Zoom. Wykonaj następujące kroki:
- Zaloguj się na swoje konto Zoom i przewiń w dół do Zoom App Marketplace.
- Kliknij Manage > Installed Apps lub wyszukaj aplikację Bitrix24 Official Integration.
- Kliknij Bitrix24 Official Integration
- Kliknij Uninstall.