Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Przetestuj jakość połączenia telefonii

Jeśli chcesz sprawdzić jakość swojego połączenia telefonii, kliknij ten link. Zajmie to około 5-60 sekund.

Ten test pozwoli Ci sprawdzić następujące parametry:

  • Wersję przeglądarki;
  • Ładowanie SDK;
  • Dostęp do mediów;
  • Autoryzację;
  • Jakość połączenia - zrozumiałość mowy, zanik sygnału.

Uwaga! Przed rozpoczęciem testu należy podłączyć słuchawki. Bez słuchawek lub głośników nie usłyszysz testowych komunikatów głosowych, a bez podłączonego mikrofonu test w ogóle nie będzie możliwy.

Oprogramowanie do blokowania reklam używane w przeglądarce lub program antywirusowy może również blokować połączenia. Dodaj adres konta Bitrix24 i stronę sprawdzania jakości połączeń do wyjątków w tym oprogramowaniu.

Po zakończeniu testu zobaczysz jego wyniki. Jeśli zostanie wykryty problem, zobaczysz porady, jak go naprawić.

Po naprawieniu problemu możesz powtórzyć test, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.

Zezwól na używanie mikrofonu w przeglądarkach

Częstym problemem jest brak mikrofonu lub jego zablokowanie w ustawieniach przeglądarki.

Zwykle przeglądarka prosi o zezwolenie na używanie mikrofonu w wyskakującym okienku. Ale czasami powiadomienie nie jest wyświetlane, a test pokazuje, że nie znaleziono Twojego mikrofonu. W takim przypadku musisz zezwolić na dostęp do mikrofonu w ustawieniach przeglądarki.

Google Chrome

Kliknij ikonę kłódki> wybierz Zezwalaj z menu rozwijanego obok ikony Mikrofon.

Lub kliknij przycisk po prawej stronie paska adresu> kliknij Nadal zezwalaj witrynie https://echo.voximplant.com na dostęp do mikrofonu> Gotowe.

Odśwież stronę, jeśli chcesz ponownie przetestować jakość połączenia.

Mozilla Firefox

Po lewej stronie paska adresu kliknij przekreśloną ikonę mikrofonu> następnie usuń ograniczenie w sekcji Uprawnienia.

Następnie odśwież stronę> kliknij przycisk Zezwól w wyskakującym okienku.

Opera

Po lewej stronie paska adresu znajduje się przekreślona ikona mikrofonu. Kliknij>Wyczyść to ustawienie i załaduj stronę ponownie.

Następnie kliknij przycisk Zezwól w wyskakującym okienku.

Vivaldi

Kliknij przekreśloną ikonę mikrofonu po prawej stronie paska adresu> Zmień.

Otworzy się okno ustawień tej witryny. Kliknij przycisk Usuń obok nazwy witryny.

Następnie odśwież stronę> kliknij przycisk Zezwól w wyskakującym okienku.

Microsoft Edge (Chromium)

Kliknij ikonę kłódki> wybierz Zezwól z menu rozwijanego obok znaku Mikrofon.

Możesz też kliknąć przekreśloną ikonę mikrofonu po prawej stronie paska wyszukiwania> następnie kliknij Nadal zezwalaj https://echo.voximplant.com na dostęp do mikrofonu> Gotowe.

Odśwież stronę, jeśli chcesz ponownie przetestować jakość połączenia.

Ta metoda działa również w przypadku adresu konta Bitrix24.

Przed podłączeniem telefonii ważne jest, aby upewnić się, że spełniasz wszystkie wymagania techniczne dotyczące modułu Telefonia.

Ponadto na możliwość nawiązywania i odbierania połączeń może mieć wpływ blokada reklam w przeglądarce lub programie antywirusowym. W takim przypadku po prostu zrób wyjątek dla swojego portalu i strony w celu sprawdzenia jakości połączenia.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo