Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wybierz obraz tła w połączeniach wideo

Możesz wybrać tło podczas rozmowy wideo w aplikacji desktopowej Bitrix24.

  • Możesz dostosować tło do rozmów wideo tylko w aplikacji desktopowej Bitrix24.
    Pobierz aplikację desktopową
  • W planie Free możesz ustawić tło tylko dla pierwszych 100 udanych połączeń trwających dłużej niż 30 sekund. Nie ma ograniczeń w przypadku innych planów.
    Cennik Bitrix24
  • Połączenia wideo z włączonym tłem mogą zwiększyć obciążenie procesora komputera.

Tło możesz ustawić na trzy sposoby:

Menu kamery. Kliknij menu Kamera > Awatar 3D i tło.

Okno połączenia. Przełącz się na swoje okno połączenia i wybierz Zmień tło.

Menu podglądu. Kliknij Trzy kropki (...) na podglądzie połączenia i wybierz Awatar 3D i tło.

Przejdź do sekcji Tło. Tutaj możesz wybrać standardowe tło, przesłać własny obraz tła lub ustawić rozmycie.

Aby wyłączyć tło, wybierz Bez tła w ustawieniach.

Oprócz tła podczas rozmowy wideo możesz także użyć Awatara 3D.
Awatary 3D w połączeniach wideo


W skrócie
  • Możesz wybrać tło podczas rozmowy wideo w aplikacji desktopowej Bitrix24.
  • W planie Free możesz ustawić tło tylko dla pierwszych 100 udanych połączeń trwających dłużej niż 30 sekund.
  • Połączenia wideo z włączonym tłem mogą zwiększyć obciążenie procesora komputera.
  • Tło możesz ustawić, klikając menu Kamera > Awatar 3D i tło.
  • W sekcji Tło możesz wybrać standardowe tło, przesłać własny obraz tła lub ustawić rozmycie.
  • Aby wyłączyć tło, wybierz Bez tła w ustawieniach.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo