Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dostosuj obraz tła w połączeniach wideo

Uwaga! Możesz dostosować tło do rozmów wideo tylko w aplikacji desktopowej Bitrix24. Możesz pobrać aplikację desktopową Bitrix24 na naszej stronie oficjalnej.

Możesz dostosować obraz tła podczas rozmów wideo na dwa sposoby:

  • Menu kamery - kliknij małą strzałkę obok ikony aparatu> kliknij przycisk Zmień tło.
  • Menu podglądu - kliknij przycisk z trzema kropkami w prawym górnym rogu> Zmień tło i avatar.

Możesz przesłać niestandardowy obraz tła, użyć mocnego lub jasnego rozmycia lub użyć jednego z gotowych obrazów tła.

Uwaga:
  • Możesz ustawić tło dla połączeń wideo tylko w aplikacji desktopowej Bitrix24.
  • Jeśli masz plan Free, możesz ustawić tło tylko dla pierwszych 100 udanych połączeń trwających dłużej niż 30 sekund.
  • Podczas korzystania z tła może wzrosnąć obciążenie procesora komputera.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo