Możesz wybrać tło podczas rozmowy wideo w aplikacji desktopowej Bitrix24.
- Możesz dostosować tło do rozmów wideo tylko w aplikacji desktopowej Bitrix24.
Pobierz aplikację desktopową - W planie Free możesz ustawić tło tylko dla pierwszych 100 udanych połączeń trwających dłużej niż 30 sekund. Nie ma ograniczeń w przypadku innych planów.
Cennik Bitrix24 - Połączenia wideo z włączonym tłem mogą zwiększyć obciążenie procesora komputera.
Tło możesz ustawić na trzy sposoby:
Menu kamery. Kliknij menu Kamera > Awatar 3D i tło.
Okno połączenia. Przełącz się na swoje okno połączenia i wybierz Zmień tło.
Menu podglądu. Kliknij Trzy kropki (...) na podglądzie połączenia i wybierz Awatar 3D i tło.
Przejdź do sekcji Tło. Tutaj możesz wybrać standardowe tło, przesłać własny obraz tła lub ustawić rozmycie.
Aby wyłączyć tło, wybierz Bez tła w ustawieniach.
Oprócz tła podczas rozmowy wideo możesz także użyć Awatara 3D.
Awatary 3D w połączeniach wideo
- Możesz wybrać tło podczas rozmowy wideo w aplikacji desktopowej Bitrix24.
- W planie Free możesz ustawić tło tylko dla pierwszych 100 udanych połączeń trwających dłużej niż 30 sekund.
- Połączenia wideo z włączonym tłem mogą zwiększyć obciążenie procesora komputera.
- Tło możesz ustawić, klikając menu Kamera > Awatar 3D i tło.
- W sekcji Tło możesz wybrać standardowe tło, przesłać własny obraz tła lub ustawić rozmycie.
- Aby wyłączyć tło, wybierz Bez tła w ustawieniach.