Cieszymy się, że możemy pomagać firmom w radzeniu sobie ze skutkami pandemii COVID-19. Wzrost liczby klientów spowodował zwiększenie obciążenia infrastruktury serwerowej usługi Bitrix24.
Z tego powodu w najbliższym czasie planujemy szereg ważnych zmian w narzędziach wersji Bitrix24 Cloud. Zmiany te dotyczą następujących narzędzi:
- REST API;
- Market (sekcja Aplikacje);
- Telefonia;
- Wyszukiwanie w portalu.
Zmiany dotyczą wszystkich planów taryfowych - zarówno bieżących, jak i archiwalnych.
REST API i Aplikacje z Marketu
W przypadku planu Free nie będziesz mógł instalować aplikacji z Market i korzystać z aplikacji lokalnych i webhooków utworzonych przez Ciebie lub przez partnera, jeśli masz już zainstalowane 2 aplikacje lub webhooki.
Wszystkie aplikacje i webhooki zakupione i zainstalowane przed 1 stycznia 2021 r. będą nadal dostępne we wszystkich planach komercyjnych.
Co robić?Aby kontynuować pracę z aplikacjami zakupionymi/zainstalowanymi przed 1 stycznia 2021, przejdź z planu Free na dowolny plan komercyjny.
Wyjątki:- Wyjątkami są aplikacje do migracji z innych usług do Bitrix24 - aplikacje te będą dostępne w planie Free.
- W trybie demonstracyjnym oraz w trybie partnera możesz instalować aplikacje z Marketu i korzystać z REST API. Po zakończeniu trybu demonstracyjnego/trybu partnera aplikacje zostaną zatrzymane.
Telefonia Bitrix24
Aby kontynuować pracę z Telefonią, przejdź na dowolny plan komercyjny do 15 stycznia 2021 r.
Możesz także przetestować Telefonię w 30-dniowym trybie demonstracyjnym lub w trybie partnera.
Wyszukiwanie zadań i CRM
Zmiany limitów wyszukiwania nie wpłyną na plany komercyjne.
Co się zmieni?Jeśli masz więcej niż 1000 zadań i 1000 dowolnych elementów CRM (leadów, deali, kontaktów lub firm) w planie FREE, możesz wyszukiwać te elementy tylko za pomocą predefiniowanych lub utworzonych wcześniej filtrów.
Wyszukiwanie według słowa lub części słowa przestanie działać.
Co robić?Aby wznowić wyszukiwanie zaawansowane, przejdź do planu komercyjnego lub usuń niepotrzebne zadania i elementy CRM.