Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Płatność za Telefonię Bitrix24

Od 15 września 2021 r. płatność za świadczenie usług komunikacyjnych będzie dokonywana na koncie Voximplant, a odbiorcą środków będzie Voximplant Inc.

Wszystkie informacje o płatnościach, fakturach, a także doładowaniach salda Telefonii Bitrix24 możesz znaleźć na koncie rozliczeniowym Voximplant.

Aby przejść do konta Voximplant, otwórz stronę Telefonia> Połączenie i kliknij przycisk Zasil:

3

Następnie otworzy się strona rozliczeniowa Voximplant:

Billing Voximplant

Wszelkie pytania dotyczące płatności i faktur za okres od 15.09.2021 możesz kierować na adres e-mail usługodawcy Voximplant Inc: support@voximplant.com. Musisz podać nazwę użytkownika i numer konta, znajdują się one w prawym górnym rogu konta Voximplant.

Często zadawane pytania

Jak doładować saldo Telefonii?

Przejdź do konta Voximplant> Make payment.

Domyślnie dostępna jest tylko opcja płatności kartą.

Make payment

Wybierz sposób płatności i zapłać. Na e-mail podany w adresie rozliczeniowym zostanie wysłane potwierdzenie, że środki zostały pomyślnie zaksięgowane na saldzie.

Ograniczenia:
  • Maksymalna kwota doładowania - 30 USD/dziennie.
  • Minimalna kwota doładowania - 10 USD.
  • Maksymalna kwota doładowania - 30 USD.
  • Maksymalny limit wydatków - 100 USD/dziennie.

Aby rozszerzyć limity, skontaktuj się z pomocą techniczną Voximplant pod adresem support@voximplant.com.

Kontaktując się ze wsparciem, musisz podać nazwę użytkownika i numer konta. Znajdują się one w prawym górnym rogu konta Voximplant.

Jak włączyć automatyczne doładowanie salda?

Przejdź do sekcji Make payment i zapisz kartę bankową.

Automatyczne doładowanie będzie dostępne po pierwszej udanej płatności. Następnie musisz ustawić odpowiednią opcję i wskazać kwotę automatycznego doładowania. Wskaż również minimalne saldo, po osiągnięciu którego środki zostaną automatycznie pobrane z karty.

Możesz wyłączyć automatyczne doładowanie w tej samej sekcji w dowolnym momencie. Aby to zrobić, odznacz polę Auto-charge enabled.

Auto-charge

Ograniczenia:
  • Maksymalna kwota doładowania - 30 USD/dziennie.
  • Minimalna kwota doładowania - 10 USD.
  • Maksymalna kwota doładowania - 30 USD.
  • Maksymalny limit wydatków - 100 USD/dziennie.

Aby rozszerzyć limity, skontaktuj się z pomocą techniczną Voximplant pod adresem support@voximplant.com.

Kontaktując się ze wsparciem, musisz podać nazwę użytkownika i numer konta. Znajdują się one w prawym górnym rogu konta Voximplant.

Czy istnieją alternatywne opcje doładowania, na przykład PayPal?

Dostępne metody płatności:

  • PayPal Cash Card
  • PayPal Business Debit Mastercard
  • PayPal Key

Voximplant nie akceptuje płatności PayPal bezpośrednio. Jednak są rozwiązania, które umożliwiają korzystanie z konta PayPal w celu uzupełnienia salda za pomocą Voximplant. Aby użyć PayPal jako opcji płatności, możesz użyć kart PayPal Cash Card, PayPal Business Debit Mastercard lub PayPal Key:

Jeśli widzisz opcję PayPal Key na swoim koncie, wykonaj następujące czynności, aby zakończyć konfigurację.

Określ kartę i kwotę doładowania, a następnie kliknij przycisk Pay. Na adres e-mail podany w adresie rozliczeniowym otrzymasz potwierdzenie, że środki zostały pomyślnie zaksięgowane na Twoim saldzie.

Zmieniłem plan taryfowy na Free, ale pieniądze nadal są pobierane z karty, dlaczego?

Płatności mogą być pobierane, jeśli masz aktywowane przedłużenie wynajmowanego numeru.

Po przejściu na plan Free nie możesz wykonywać połączeń, ale wynajmowany numer jest nadal Twój.

Dlatego musisz odłączyć wynajmowany numer.

Jakie waluty są obsługiwane w przypadku doładowań salda?

Saldo można doładować tylko w dolarach amerykańskich.

Jeśli walutą Twojego konta jest EUR, saldo zostanie doładowane w USD, a na Twój e-mail zostanie wysłane potwierdzenie pomyślnego przelewu (również w USD). Na koniec miesiąca na kwotę faktycznie wydanych środków zostanie wygenerowana faktura w euro.

Jak mogę wyświetlić historię doładowania salda?

Aby wyświetlić historię doładowań, na stronie rozliczeń Voximplant przejdź do sekcji Payment history:

Payment history

Skąd pobrać dokumenty za wykonane usługi?

Aby pobrać dokumenty za wykonane usługi, na stronie rozliczeń Voximplant przejdź do sekcji Invoices:

Invoices

Wybierz fakturę i kliknij przycisk Download.

Dokumenty generowane są na kwotę faktycznie wydanych środków przez miesiąc.

Jak mogę otrzymać dokumenty za wykonane usługi, jeśli zmieniem plan taryfowy na Free?

Jeśli zmieniłeś plan taryfowy na Free, przejście na konto rozliczeniowe Voximplant z Bitrix24 będzie ograniczone.

Aby otrzymać dokumenty dotyczące wykonanych usług, skontaktuj się ze wsparciem Voximplant: support@voximplant.com. Kontaktując się, musisz podać adres Bitrix24.

Jak sprawdzić koszty połączeń?

Na stronie rozliczeń Voximplant przejdź do sekcji Transactions:

Transactions

Lub przejdź do Bitrix24> Telefonia> Szczegóły połączenia telefonicznego i włącz kolumnę Koszt. Możesz także filtrować połączenia według kosztu, pracownika itp.:

Payment history

Gdzie mogę zobaczyć dokładny koszt połączeń?

Dokładny koszt połączeń znajdziesz w sekcji Rates. Wybierz kierunek połączenia:

Rates

Ceny połączeń podane są bez podatków.

Czy płatność za Telefonię w Bitrix24 On-Premise będzie się różnić?

W przypadku Bitrix24 On-Premise wszystkie limity doładowania salda będą podobne do Bitrix24 Cloud. Wystarczy zaktualizować moduł Telefonia do najnowszej wersji.

Czy muszę również płacić za SIP Connector przez konto Voximplant?

Nie, płatność za moduł SIP Connector pozostaje bez zmian.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo