top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Połączenia wideo w aplikacji desktopowej

Połączenia wideo w aplikacji desktopowej podobne są do połączeń w przeglądarce. Jednak połączenia wideo za pośrednictwem aplikacji desktopowej mają własne unikalne funkcje.

Jak to działa?

Aby rozpocząć połączenie grupowe, zaproś współpracowników na czat i kliknij przycisk Połączenie wideo HD.

Możesz również dodawać uczestników podczas połączenia.

Jeśli ktoś z uczestników rozpocznie połączenie, zobaczysz okno, w którym możesz odrzucić lub odebrać połączenie z wideo lub bez:

Panel sterowania

Podczas połączenia możesz skorzystać z następujących funkcji:

  1. Tryb rozmówcy/Tryb siatki - zmień położenie miniatur uczestników.
  2. Pełny ekran - rozwiń ekran połączenia.
  3. Dodaj - dodaj kolejnego użytkownika do rozmowy.
  4. Mikrofon - włącz lub wyłącz mikrofon.
  5. Kamera - włącz lub wyłącz kamerę.
  6. Czat - uzyskaj dostęp do czatu podczas połączenia.
  7. Podnieś rękę - kliknij ten przycisk, jeśli chcesz coś powiedzieć, ale nie chcesz przeszkadzać współpracownikowi. Ten przycisk jest dostępny w przypadku połączenia z więcej niż dwoma uczestnikami.
  8. Ekran - udostępnij ekran współpracownikom podczas połączenia.
  9. Nagrywanie - włącz opcję nagrywania rozmów (w tej chwili jest niedostępna, wkrótce zostanie dodana).
  10. Rozłącz się - zakończ połączenie.

W trybie czatu ekran połączenia również ma panel sterowania:

  1. Panel - powrót do ekranu połączenia.
  2. Wróć do rozmowy - kliknij ten przycisk, aby wrócić do rozmowy.
  3. Rozłącz się - zakończ połączenie.

Udostępnianie ekranu

Kliknij przycisk Ekran> wybierz ekran lub kartę przeglądarki, którą chcesz udostępnić> kliknij Udostępnij.

Czytaj więcej: Udostępnij ekran.

Ustawienia mikrofonu i kamery

Kliknij przycisk szarych strzałek, aby skonfigurować ustawienia mikrofonu i kamery.

Tutaj możesz wybrać potrzebny mikrofon, kamerę lub urządzenie wyjściowe audio (jeśli masz kilka), ustawić jakość wideo i zmienić tło.

Zmień tło

Możesz przesłać niestandardowy obraz tła, użyć rozmycia lub użyć jednego z gotowych obrazów tła. Kliknij przycisk Zmień tło w menu ustawień kamery lub mikrofonu.

Możesz dostosować tło do połączeń wideo tylko w aplikacji desktopowej Bitrix24. Czytaj więcej: Dostosuj obraz tła w połączeniach wideo.
Uwaga:
  • Połączenia są dostępne zarówno w czatach prywatnych, jak i publicznych.
  • Połączenia są dostępne w przeglądarce, aplikacji desktopowej i mobilnej.
  • Maksymalna liczba uczestników połączenia:
    • Wszystkie plany komercyjne - 24 uczestników.
    • Plan Free - 12 uczestników.

    W czatach, w których liczba uczestników przekracza limit, grupowe połączenia wideo są możliwe za pośrednictwem Konferencji Zoom.

  • Czas trwania rozmowy jest nieograniczony.
  • W tej chwili opcja nagrywania połączeń nie jest dostępna. Ta opcja będzie dostępna w następnej aktualizacji.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane