Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Centrum kontaktowe: WhatsApp

W Centrum Kontaktowe możesz podłączyć WhatsApp jako otwarty kanał.

Aby połączyć WhatsApp z otwartymi kanałami Bitrix24, musisz najpierw skonfigurować integrację z Twilio.

Cennik

Bitrix24 nie pobiera opłat za korzystanie z WhatsApp.

Bitrix24 używa wiadomości typu WhatsApp Session Message zamiast WhatsApp Template Message, co znacznie zmniejsza koszt wiadomości.

Koszt wiadomości wynosi 0,005 USD, niezależnie od kraju.

Zostaniesz również obciążony opłatą za wypożyczenie numeru w Twilio.

Aby znaleźć aktualne ceny, przejdź do Cennika Twilio> WhastApp Session Message Pricing:

Istnieje również dodatkowa opłata za wypożyczenie numeru telefonu w Twilio i przejście na płatny plan taryfowy: minimum 20 USD, maksymalnie 2000 USD.

Konfiguracja początkowa

Upewnij się, że masz konto Twilio - jest to konieczne, aby połączyć Twilio z Bitrix24. Jeśli nie masz konta, utwórz go tutaj.

Następnie zweryfikuj swoje konto w Twilio i WhatsApp. Jeśli masz konto próbne (Trial), będziesz musiał wprowadzić adres rozliczeniowy, informacje rozliczeniowe i doładować konto Twilio. Musisz to zrobić po utworzeniu projektu w Twilio (patrz Krok 1).

Przed wypożyczeniem numeru poczekaj na weryfikację konta. Ta procedura może zająć trochę czasu. Niestety nie możemy tego przyspieszyć.

Ograniczenia dotyczące korzystania z WhatsApp w Bitrix24

  • Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomości klientów z Instagram Direct w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości klienta. Po 24 godzinach wiadomości konsultanta nie zostaną dostarczone do klienta. Czytaj więcej: Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct.
  • Nie możesz zobaczyć zdjęcia profilowego klienta, tylko zdjęcia przesłane przez czat.
  • Nie możesz rozpocząć rozmowy z nowym klientem. Tylko klient może rozpocząć nową rozmowę z firmą. Firma może tylko odpowiadać na wiadomości klientów.
  • Aby rozpocząć rozmowę, klient musi mieć zainstalowaną aplikację komputerową WhatsApp na swoim komputerze lub aplikację mobilną na swoim telefonie komórkowym. W przeciwnym razie klient nie będzie mógł wysłać wiadomości.
  • Bitrix24 nie może wpłynąc na proces weryfikacji konta, ponieważ konto jest weryfikowane przez Twilio i WhatsApp.
Czytaj więcej: Facebook Messenger i WhatsApp Business: Nowe warunki korzystania.

Ograniczenia terytorialne

Nie będziesz w stanie wysyłać wiadomości do klientów z następujących krajów i terytoriów:

  • Iran
  • Koreańska Republika Ludowo-Demokratyczna
  • Krym
  • Kuba
  • Syria

Krok 1. Utwórz czatbota w Twilio

Kliknij opcję Create New Project.

W szablonach wybierz SMS Chatbot.

Po utworzeniu projektu otwórz Twilio i przejdź do Settings> General.

Skopiuj dane z sekcji API Credentials> LIVE Credentials, będziesz ich potrzebował później:

  • ACCOUNT SID - identyfikator konta.
  • AUTH TOKEN - token autoryzacyjny. Aby go zobaczyć, kliknij ikonę oka.

Następnie upewnij się, że masz wypożyczony numer. Otwórz sekcję Phone Numbers i wybierz numer.

Jeśli masz konto próbne, musisz przełączyć się na konto płatne. Aby to zrobić, kliknij przycisk Upgrade Project:

Podaj informacje o firmie: wprowadź adres, dane rozliczeniowe i doładuj saldo (minimum 20 USD, maksymalnie 2000 USD):

Krok 2. Połącz WhatsApp z Bitrix24

W Bitrix24 przejdź do Centrum Kontaktowe> WhatsApp> Połącz i skopiuj adres z sekcji Określ ten adres w polu Webhook w konsoli Twilio.

W konsoli Twilio przejdź do WhatsApp> WhatsApp Enabled Senders, kliknij Configure obok pola A Message Comes In i wklej skopiowany adres.

Pamiętaj:

Aby wypożyczone numery pojawiły się w sekcji WhatsApp Enabled Senders, musisz najpierw zweryfikować swoje konto w Twilio i WhatsApp.

Wprowadź ACCOUNT SID, AUTH TOKEN i numer telefonu w ustawieniach kanału komunikacyjnego WhatsApp. Kliknij Połącz

To wszystko. Pomyślnie połączyłeś WhatsApp z Bitrix24.

Jak to działa?

Klient uzyskuje dostęp do Twojej witryny za pomocą podłączonego widżetu i klika ikonę WhatsApp.

Jeśli klient nie ma aplikacji komputerowej/mobilnej WhatsApp, przycisk WhatsApp w przeglądarce nie będzie działać.

Możesz również reklamować swój numer WhatsApp - dzięki temu Twoi klienci będą mogli kontaktować się z Twoją firmą bez korzystania z widżetu na stronie. Komunikacja z klientem będzie wyglądać następująco:

Na czacie możesz wysyłać wiadomości tekstowe, obrazy, pliki audio i wideo.

Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak napisać do klienta na WhatsApp z CRM Centrum Kontaktowe: Instant WhatsApp