Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Statystyka połączeń: jak tworzyć raporty i oceniać wydajność pracowników

Statystyka połączeń to narzędzie służące do analizy połączeń w Telefonii Bitrix24. W statystykach możesz uzyskać informacje o liczbie połączeń i obciążeniu pracą pracowników. Generuj raporty, aby analizować połączenia pracowników i porównać wydajność call center w różnych okresach.


Jakie raporty dostępne są w statystykach połączeń

Raporty dotyczące połączeń znajdują się w sekcji Telefonia > Statystyka połączeń.

Pełny dostęp do raportów mają tylko administratorzy Bitrix24. Możesz przyznać dostęp do statystyk zwykłym użytkownikom.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24

Istnieją trzy kategorie raportów:

  • Podsumowanie połączeń
  • Wyniki pracowników
  • Aplikacje

W sekcji Podsumowanie połączeń możesz generować raporty:

W sekcji Wyniki pracowników możesz generować raporty:

Sekcja Aplikacje wyświetla zainstalowane aplikacje REST do analizy połączeń.


Jak generować raporty w statystykach połączeń

Każdy raport posiada filtr, w którym możesz określić okres raportowania, pracownika, numer podłączony do Bitrix24 oraz numer klienta. Poniżej wykresu znajduje się tabela podsumowująca wybrany raport. Możesz zamieniać i sortować kolumny według własnych upodobań.

Aby uzyskać szczegółowe informacje o połączeniach, kliknij element wykresu lub liczbę połączeń w kolumnie.

Otworzy się lista połączeń dla konkretnego pracownika lub wybranego terminu.


Podsumowanie połączeń

Sekcja ta zawiera raporty dotyczące połączeń: liczbę połączeń przychodzących, wychodzących, nieodebranych, oddzwonień Oddzwonienie to połączenie, które klient zamówił po wypełnieniu formularza CRM. , czas trwania połączenia i tak dalej.


Statystyka połączeń

W raporcie możesz zobaczyć liczbę połączeń przychodzących, wychodzących, nieodebranych i oddzwonień. Kolumna Dynamika pokazuje różnicę między całkowitą liczbą połączeń dla wybranego i poprzedniego okresu raportowania. Dynamika jest zawsze obliczana procentowo, a dla porównania wybierany jest okres o tej samej długości. Na przykład, jeśli w filtrze określisz "bieżący tydzień", raport pokaże różnicę procentową w stosunku do poprzedniego tygodnia.


Porównaj okresy

Porównaj liczbę połączeń dla dwóch okresów: na przykład bieżącego i ostatniego miesiąca. W filtrze możesz wybrać całkowitą liczbę połączeń lub określić typy połączeń: przychodzące, wychodzące, nieodebrane i zwrotne.


Nieodebrane połączenia

Raport pokazuje nieodebrane połączenia od klientów, do których nie oddzwoniono.


Gęstość połączeń

W raporcie możesz zobaczyć liczbę połączeń według dnia i godziny oraz typu połączeń: przychodzące, odebrane i nieodebrane.


Wyniki pracowników

W tej sekcji możesz generować raporty dotyczące pracy pracowników z połączeniami: ocenić obciążenie i czas trwania połączeń, sprawdzić szybkość reakcji na nieodebrane połączenia. Każdy raport posiada suwak nad wykresem umożliwiający zmianę skali.


Zaangażowanie pracowników

Pokazuje statystyki połączeń przychodzących, wychodzących i nieodebranych dla każdego pracownika.


Czas trwania połączenia

W raporcie możesz zobaczyć całkowity czas trwania połączeń przychodzących i wychodzących dla każdego pracownika.


Reakcja na nieodebrane połączenie

Raport generowany jest na podstawie trzech wskaźników:

  • łączna liczba nieodebranych połączeń
  • ile razy pracownicy oddzwonili na nieodebrane połączenia
  • jak szybko pracownicy oddzwonili - liczony jest średni czas odpowiedzi

Jeśli nieodebrane połączenie odebrał jeden pracownik, a inny oddzwonił, czas reakcji nie będzie brany pod uwagę.


Średni czas trwania połączenia

W raporcie możesz zobaczyć średni czas trwania połączeń przychodzących i wychodzących dla każdego pracownika.


Aplikacje

Ta sekcja jest dostępna, jeśli zainstalowałeś aplikację z Bitrix24 Market do pracy ze statystykami i analityką połączeń. Po kliknięciu nazwy aplikacji otworzy się sekcja z informacjami o połączeniach.

Aby wyświetlić aplikację w statystykach, określ lokalizację osadzenia: TELEPHONY_ANALYTICS_MENU. Skontaktuj się z twórcą aplikacji, aby sprawdzić, czy ta funkcja jest obsługiwana.

Jeśli tworzysz własną aplikację, musisz przekazać kod TELEPHONY_ANALYTICS_MENU, aby zintegrować aplikację z sekcją Statystyka połączeń.


W skrócie
  • Statystyka połączeń to narzędzie służące do analizy połączeń w Telefonii Bitrix24. W statystykach możesz uzyskać informacje o liczbie połączeń i obciążeniu pracą pracowników.
  • Istnieją trzy kategorie raportów: Podsumowanie połączeń, Wyniki pracowników, Aplikacje.
  • Każdy raport posiada filtr, w którym możesz określić okres raportowania, pracownika, numer podłączony do Bitrix24 oraz numer klienta.
  • Sekcja Podsumowanie połączeń zawiera raporty dotyczące połączeń: liczbę połączeń przychodzących, wychodzących, nieodebranych, oddzwonień, czas trwania połączenia i tak dalej.
  • W sekcji Wyniki pracowników możesz generować raporty dotyczące pracy pracowników z połączeniami: ocenić obciążenie i czas trwania połączeń, sprawdzić szybkość reakcji na nieodebrane połączenia.
  • Sekcja Aplikacje jest dostępna, jeśli zainstalowałeś aplikację z Bitrix24 Market do pracy ze statystykami i analityką połączeń.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo