Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24

W Bitrix24 możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do sekcji Telefonia.

Konfiguracja uprawnień dostępu do sekcji Telefonia jest dostępna tylko w niektórych planach komercyjnych.

Jakie rodzaje uprawnień można skonfigurować?

Za pomocą uprawnień możesz określić:

  • pracowników, którzy mogą wykonywać połączenia wychodzące;
  • dostępne kierunki połączeń wychodzących;
  • Przykład: możesz skonfigurować uprawnienia tak, aby pracownicy mogli dzwonić tylko do klientów CRM.
  • kto może słuchać nagrań rozmów;
  • kto może wynajmować numery lub konfigurować ustawienia Telefonii itp.

Administratorzy konta mogą konfigurować uprawnienia dostępu w sekcji CRM> Dodatki> Telefonia> Uprawnienia dostępu.


Skonfiguruj role

Uprawnienia dostępu w Bitrix24 są oparte na rolach.

Domyślnie dostępne są cztery role: Administrator, Dyrektor Generalny, Kierownik działu i Menedżer. Rola Administrator zapewnia maksymalny poziom dostępu, a rola Menedżer minimalny. Każdą rolę można przypisać do poszczególnych pracowników, grup użytkowników lub poszczególnych działów.

Aby edytować istniejącą rolę, kliknij ikonę ołówka. Aby dodać nową rolę, kliknij Dodaj.

Wprowadź nazwę roli i określ uprawnienia dostępu, które ta rola będzie nadawać użytkownikom.

Dostęp można przyznać do następujących sekcji Telefonii:

  • Statystyka połączeń;
  • Nagrania rozmów;
  • Połączenia wychodzące;
  • Ustawienia użytkownika;
  • Ustawienia Telefonii;
  • Zarządzanie numerami.

Możesz ustawić następujące rodzaje uprawnień dostępu:

  • Jakiekolwiek;
  • Własne;
  • Własne oraz działu;
  • Dostęp zabroniony.
Przykład: dodaj rolę Kierownik. Skonfiguruj dla tej roli uprawnienie dostępu do nagrywania rozmów i wybierz poziom dostępu Własne oraz działu. Następnie przypisz pracowników do tej roli. Teraz wszyscy kierownicy działów będą mieli dostęp do nagrań swoich rozmów oraz rozmów pracowników swojego działu.


Przypisz role pracownikom

Domyślnie administratorzy mają rolę Administrator, a wszyscy pozostali użytkownicy mają rolę Menedżer.

Możesz także ustawić własne uprawnienia dostępu dla różnych kategorii użytkowników, klikając Dodaj uprawnienia dostępu.


Uwagi dotyczące uprawnień dostępu:

right_arrow.jpg Jeśli użytkownikowi przypisano wiele ról, użytkownik otrzyma maksymalny poziom dostępu dozwolony przez różne role.

Przykład: masz role Menedżer i Operator. Menedżer ma dostęp do statystyki połączeń i nie ma dostępu do nagrań rozmów. Operator natomiast ma dostep do nagrań rozmów, ale nie ma dostępu do statystyki połączeń. Jeśli przypiszesz obie te role temu samemu użytkownikowi, będzie on miał dostęp zarówno do statystyki połączeń, jak i do nagrań rozmów.

right_arrow.jpg Dostęp do nagrań rozmów obejmuje uprawnienia dostępu do folderu Telefonia> Nagrania rozmów na Dysku firmowym.

right_arrow.jpg Podczas korzystania z interfejsu REST API Telefonii Bitrix24 ważne są również uprawnienia dostępu podane w tej sekcji. Oznacza to, że zewnętrzna aplikacja będzie działać dla niektórych użytkowników, ale nie będzie działać dla innych.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo