Sekcja Dokumenty przechowuje wszystkie dokumenty, z którymi pracujesz w Bitrix24. Tutaj możesz tworzyć arkusze kalkulacyjne, dokumenty tekstowe i edytować je wspólnie ze współpracownikami.
Dostęp dp tej sekcji ma tylko pracownik.
Ten artykuł pomoże Ci się dowiedzieć:
- jakie formaty dokumentów można edytować w Bitrix24,
- jak udostępnić dokument współpracownikom,
- jak ustawić wygodny typ sortowania,
- jakie są ograniczenia wspólnego edytowania dokumentów.
Plany taryfowe Bitrix24
Praca z dokumentami
Za pomocą wbudowanego edytora możesz edytować dowolny format dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji. Wszystkie zmiany będą widoczne w czasie rzeczywistym. Po zamknięciu dokumentu zmiany zostaną zapisane automatycznie.
Jeśli chcesz poznać możliwości edytora Bitrix24, kliknij Plik > Pomoc.
Aby wyświetlić dostępne działania z plikami, kliknij Menu (≡). Dostępne są następujące działania:
- Pobierz
- Udostępnij
Jak udostępnić pliki za pomocą linków wewnętrznych i publicznych - Zmień nazwę
- Historia zmian
- Usuń
Kosz na dysku w Bitrix24
Sortowanie dokumentów
Wybierz tryb pracy z dokumentami: lista, siatka lub kafelek. Dokumenty są sortowane według aktywności.
Jeśli chcesz zobaczyć więcej informacji o plikach, skorzystaj z trybu Listy. Aby dostosować widok listy, kliknij Ustawienia (⚙️). Wybierz, jakie informacje chcesz zobaczyć na liście i kliknij Dodaj.
Ograniczenia dotyczące współpracy nad dokumentami
Liczba pracowników, którzy mogą jednocześnie pracować nad dokumentami w trybie Edytuj, zależy od Twojego planu Bitrix24. Gdy użytkownik opuści tryb edycji dokumentu, ograniczenie zostanie usunięte.
Limity taryfowe:
- Free i Basic - sekcja Dokumenty jest niedostępna.
- Standard - 5 użytkowników.
- Professional - 10 użytkowników.
- Enterprise 250 - 20 użytkowników.
- Enterprise 500 - 30 użytkowników.
- Enterprise 1000 i wyżej - 40 użytkowników.
- Okres próbny - 10 użytkowników.
- NFR - 10 użytkowników.
- On-Premise Business 50/100 - 10 użytkowników.
- On-Premise Business 250/500 - 20 użytkowników.
- On-Premise Enterprise 1000 i 1000+ - 40 użytkowników.
Wszyscy użytkownicy mogą przeglądać dokumenty bez ograniczeń.
- Sekcja Dokumenty przechowuje wszystkie dokumenty, z którymi pracujesz w Bitrix24. Tutaj możesz tworzyć arkusze kalkulacyjne, dokumenty tekstowe i edytować je wspólnie ze współpracownikami.
- Wszystkie zmiany w dokumencie będą widoczne w czasie rzeczywistym.
- Sekcja Dokumenty nie jest dostępna we wszystkich planach taryfowych.