Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dokumenty Bitrix24

Sekcja Dokumenty przechowuje wszystkie dokumenty, z którymi pracujesz w Bitrix24. Tutaj możesz tworzyć arkusze kalkulacyjne, dokumenty tekstowe i edytować je wspólnie ze współpracownikami.

Ten artykuł pomoże Ci się dowiedzieć:

  • jakie formaty dokumentów można edytować w Bitrix24,
  • jak udostępnić dokument współpracownikom,
  • jak ustawić wygodny typ sortowania,
  • jakie są ograniczenia wspólnego edytowania dokumentów.
Sekcja Dokumenty nie jest dostępna we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Praca z dokumentami

Za pomocą wbudowanego edytora możesz edytować dowolny format dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji. Wszystkie zmiany będą widoczne w czasie rzeczywistym. Po zamknięciu dokumentu zmiany zostaną zapisane automatycznie.

Jeśli chcesz poznać możliwości edytora Bitrix24, kliknij Plik > Pomoc.

Aby wyświetlić dostępne działania z plikami, kliknij Menu (≡). Dostępne są następujące działania:


Sortowanie dokumentów

Wybierz tryb pracy z dokumentami: lista, siatka lub kafelek. Dokumenty są sortowane według aktywności.

Jeśli chcesz zobaczyć więcej informacji o plikach, skorzystaj z trybu Listy. Aby dostosować widok listy, kliknij Ustawienia (⚙️). Wybierz, jakie informacje chcesz zobaczyć na liście i kliknij Dodaj.


Ograniczenia dotyczące współpracy nad dokumentami

Liczba pracowników, którzy mogą jednocześnie pracować nad dokumentami w trybie Edytuj, zależy od Twojego planu Bitrix24. Gdy użytkownik opuści tryb edycji dokumentu, ograniczenie zostanie usunięte.

Limity taryfowe:

  • Free i Basic - sekcja Dokumenty jest niedostępna.
  • Standard - 5 użytkowników.
  • Professional - 10 użytkowników.
  • Enterprise 250 - 20 użytkowników.
  • Enterprise 500 - 30 użytkowników.
  • Enterprise 1000 i wyżej - 40 użytkowników.
  • Okres próbny - 10 użytkowników.
  • NFR - 10 użytkowników.
  • On-Premise Business 50/100 - 10 użytkowników.
  • On-Premise Business 250/500 - 20 użytkowników.
  • On-Premise Enterprise 1000 i 1000+ - 40 użytkowników.

Wszyscy użytkownicy mogą przeglądać dokumenty bez ograniczeń.


W skrócie
  • Sekcja Dokumenty przechowuje wszystkie dokumenty, z którymi pracujesz w Bitrix24. Tutaj możesz tworzyć arkusze kalkulacyjne, dokumenty tekstowe i edytować je wspólnie ze współpracownikami.
  • Wszystkie zmiany w dokumencie będą widoczne w czasie rzeczywistym.
  • Sekcja Dokumenty nie jest dostępna we wszystkich planach taryfowych.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo