Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do sal konferencyjnych

W Bitrix24 istnieją dwa rodzaje uprawnień dostępu do sal konferencyjnych:

  • do wszystkich sal w sekcji Dostępność sali konferencyjnej,
  • do określonej sali konferencyjnej.

Uprawnienia można ustawić dla każdego pracownika lub od razu dla grupy.
Priorytet uprawnień

Uprawnienia dostępu ograniczają widoczność sal konferencyjnych w interfejsie Bitrix24: pracownicy oddziałów nie muszą rezerwować sal w glównym biurze, a kierownictwo firmy może mieć oddzielną salę do spotkań.

Domyślnie administratorzy Bitrix24 mają pełny dostęp do sal konferencyjnych, a pracownicy mają dostęp do edycji.

Uprawnienia dostępu do sekcji „Dostępność sali konferencyjnej”

Rodzaje uprawnień dostępu do sekcji:

  • Edytuj: użytkownik może zobaczyć sekcję Dostępność sali konferencyjnej i skonfigurować uprawniania dostępu podczas tworzenia nowych sal konferencyjnych. Nie ma możliwości konfigurowania uprawnień dostępu do istniejących sal konferencyjnych.
  • Wyświetl i zarezerwuj: użytkownik ma dostęp do przeglądania sekcji Dostępność sali konferencyjnej i rezerwacji sal konferencyjnych.
  • Pełny dostęp: użytkownik może przeglądać i edytować sekcję Dostępność sali konferencyjnej, konfigurować uprawnienia dostępu do sekcji i sal, dodawać, edytować i rezerwować sale konferencyjne.
  • Odmowa dostępu: nie można przeglądać, edytować sekcji ani rezerwować sal.

Skonfiguruj uprawnienia dostępu do sekcji

1–3. Otwórz Kalendarz > Dostępność sali konferencyjnej > Ustawienia (⚙️).
4. Kliknij Dodaj. Otworzy się lista pracowników.
5–6. Wybierz pracownika lub grupę, określ uprawnienia dostępu.
7. Zapisz zmiany.


Skonfiguruj uprawnienia dostępu do określonej sali konferencyjnej

Uprawnienia dostępu można skonfigurować podczas tworzenia lub edycji sali konferencyjnej.

  • Pełny dostęp: można przeglądać, edytować, rezerwować salę konferencyjną i ustawiać uprawnienia dostępu.
  • Edytuj: użytkownik ma dostęp do zmiany nazwy sali, liczby uczestników, kategorii, konfigurowania uprawniań dostępu podczas tworzenia sali. Nie ma możliwości konfigurowania uprawnień dostępu do istniejących sal konferencyjnych.
  • Wyświetl i zarezerwuj: użytkownik widzi dostępność sali konferencyjnej i może ją zarezerwować.
  • Odmowa dostępu: użytkownik nie może przeglądać, edytować ani rezerwować sali konferencyjnej.

Skonfiguruj uprawnienia dostępu do nowej sali konferencyjnej

1–3. Przejdź do Kalendarz > Dostępność sali konferencyjnej > Sale konferencyjne.
4. Kliknij Dodaj, aby utworzyć salę. Wprowadź nazwę, określ liczbę uczestników.
5. Skonfiguruj uprawnienia dostępu.

6–7. Kliknij Dodaj i wybierz pracownika, grupę lub dział.
8. Wybierz uprawnienie dostępu z listy.
9. Zapisz zmiany.
Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować

Zmień uprawnienia dostępu do istniejącej sali konferencyjnej

1–3. Przejdź do Kalendarz > Dostępność sali konferencyjnej > Sale konferencyjne.
4–5. Wybierz salę konferencyjną, kliknij Trzy kropki (...) > Edytuj. Zmień uprawnienia dostępu i zapisz zmiany.


Priorytet uprawnień

Uprawnienia dostępu do sekcji „Dostępność sali konferencyjnej” i sal.
Następujące uprawnienia dostępu do sekcji Dostępność sali konferencyjnej mają pierwszeństwo przed uprawnieniami do określonej sali:

  • Edytuj,
  • Wyświetl i zarezerwuj,
  • Odmowa dostępu.

Uprawnienie Pełny dostęp do sekcji Dostępność sali konferencyjnej ma niższy priorytet niż uprawnienia do określonej sali. Na przykład, pracownik ma uprawnienie Odmowa dostępu do sekcji Dostępność sali konferencyjnej, jednak ma uprawnienie Pełny dostęp do określonej sali konferencyjnej. Pracownik będzie miał dostęp do tej sali konferencyjnej.

Uprawnienia grupy i pracownika. Pierwszeństwo ma uprawnienie z rozszerzonym poziomem dostępu. Jeśli grupa Wszyscy odwiedzający ma uprawnienie Odmowa dostępu, a dla konkretnego pracownika ustawiono Pełny dostęp, to pracownik ma pełny dostęp do sekcji.


W skrócie
  • W Bitrix24 istnieją dwa rodzaje uprawnień dostępu do sal konferencyjnych: do wszystkich sal w sekcji Dostępność sali konferencyjnej i do określonej sali konferencyjnej.
  • Administratorzy Bitrix24 mają pełny dostęp do sekcji i sal. Pracownicy domyślnie mają dostęp do edycji.
  • Uprawnienia można ustawić dla każdego pracownika lub od razu dla całej grupy pracowników.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo