Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem: Dokument korekty zapasów

Jeśli zacząłeś zarządzać magazynem lub dokonałeś inwentaryzacji i chciałbyś wskazać aktualny stan magazynowy produktów, utwórz dokument Korekta zapasów. Tutaj możesz dodać produkty do systemu oraz wskazać aktualny stan magazynowy i magazyn.

Aby utworzyć ten dokument, przejdź do sekcji Asortyment i kliknij Dodaj.

Wybierz typ dokumentu Korekta zapasów.

Następnie otwórz sekcję Produkty, tutaj możesz dodać informacje o swoim produkcie.

Kliknij przycisk Dodaj wiersz, aby dodać różne produkty.

Następnie wybierz produkty z katalogu lub utwórz nowe.

Czytaj więcej: Utwórz produkt.

Możesz dodać produkt według kodu kreskowego, w tym celu musisz go wpisać w odpowiednim polu.

Kod kreskowy można określić podczas tworzenia lub edycji produktu.

Możesz również pracować z kodami kreskowymi w aplikacji mobilnej. Czytaj więcej: Aplikacja mobilna: Tworzenie korekty zapasów.

Określ ceny i ilość produktów przyjętych do magazynu.

Wybierz lub utwórz magazyn.

Po zakończeniu ustawień kliknij przycisk:

  • Zapisz, aby utworzyć wersję roboczą i wprowadzić zmiany później.
  • Zapisz i przetwórz, aby utworzyć dokument i zaakceptować produkty w systemie.

W Zarządzaniu asortymentem są trzy statusy dokumentów:

  • Przetworzono – dokument został przetworzony, zmiany są zapisywane w systemie.
  • Wersja robocza (Draft) — dokument został zapisany, ale nie został przetworzony.
  • Anulowano – dokument został anulowany, zmiany nie zostały zapisane.

Po utworzeniu dokumentu otwórz go, aby upewnić się, że produkt został zapisany poprawnie.

W sekcji Ogólne zostaną wyświetlone informacje o ilości produktu.

W sekcji Produkty możesz zobaczyć szczegółowe informacje o wszystkich zarejestrowanych produktach.

Aby sprawdzić, czy produkt został utworzony poprawnie i nie ma błędów, otwórz formularz produktu.

W formularzu produktu kliknij przycisk Asortyment, aby zobaczyć informacje o ilości produktu w magazynie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo