Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dostawcy w Zarządzaniu asortymentem

Dostawcami są osoby prawne lub fizyczne, które współpracują z Tobą i dostarczają produkty. Dla firm sprzedających produkty lub prowadzących sklep internetowy ważny jest stały kontakt z dostawcami. W Bitrix24 możesz przechowywać wszystkie informacje o dostawcach w jednym miejscu, aby śledzić bieżące dostawy i planować nowe.

Możesz dodać nowych dostawców i wszystkie informacje o nich podczas wypełniania dokumentu Kwit składowy.

Czytaj więcej: Kwit składowy.

Zaktualizowaliśmy pole i formularz dostawcy w Zarządzaniu asortymentem oraz dodaliśmy nowe możliwości do pracy:

  • Dzwoń z formularza dostawcy - podłącz usługę telefoniczną i wskaż kontakty jej przedstawicieli.
  • Dodawaj zadania bezpośrednio z formularza - na przykład musisz przygotować dokumenty dostawy. Aby to zrobić, dodaj do formularza odpowiednie zadanie dla swoich pracowników. Dzięki temu zobaczysz całą historię pracy z dostawcą i będziesz mógł kontrolować zadania.
  • Dodawaj wydarzenia - rozmowy, e-maile i spotkania z dostawcami.

Jak zmieniło się pole Dostawca w dokumencie Kwit składowy

Wcześniej można było wpisać tylko nazwę dostawcy. Wprowadzenie szczegółowych informacji było niedostępne: danych kontaktowych, szczegółów itp.

Teraz podczas tworzenia dokumentu możesz od razu wprowadzić wszystkie niezbędne informacje: numer telefonu, adres, e-mail i inne dane o firmie.

Możesz dodać informacje o firmie i jej przedstawicielach w odpowiednie pola.

Pole Dostawca działa tak samo jak pole Klient w CRM. Czytaj więcej w artykule: Pole "Klient" w formularzu deala/leadu.

Możesz kontaktować się z dostawcami bezpośrednio z dokumentu: dzwonić i wysyłać e-maile.

W przypadku połączeń musisz skonfigurować Telefonię. Czytaj więcej w artykule: Jak zacząć dzwonić z Bitrix24.

Jak pracować z formularzem dostawcy

Załóżmy, że dostawa produktu od dostawcy jest opóźniona. Pracownik musi się z nim skontaktować w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnienia i uzgodnienia nowych terminów dostawy.

W tym celu przejdź do CRM> Klienci> Dostawcy.

Możesz również znaleźć dostawców w sekcji Zarządzanie asortymentem.

Następnie wybierz potrzebnego dostawcę.

W formularzu możesz dodawać przypomnienia, tworzyć zadania i komunikować się z dostawcą. Historia komunikacji z dostawcą zostanie wyświetlona na osi czasu.

Aby wyświetlić listę kontaktów dostawcy i historię dokumentu, przejdź do sekcji Zależności.


Jak skonfigurować dostęp pracowników do pracy z dostawcami

Aby Twoi pracownicy mogli pracować z dostawcami i dokumentami, musisz skonfigurować odpowiednie uprawnienia dostępu. Można to zrobić w sekcji CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.

Czytaj więcej w artykule: Uprawnienia dostępu do CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo