Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak uruchomić testowanie reguł automatyzacji przy użyciu deala testowego

Tryb testowy pomoże sprawdzić działanie reguł i wyzwalaczy za pomocą deala testowego. System utworzy deal testowy i pokaże, czy warunki zostały spełnione. Wszystkie działania i błędy zostaną zapisane w dzienniku. Możesz natychmiast poprawić błędy i mieć pewność, że automatyzacja jest poprawnie skonfigurowana.
Tryb testowy reguł automatyzacji

Tryb testowy może uruchomić pracownik posiadający uprawnienia Użytkownik może edytować ustawienia.
Uprawnienia dostępu do CRM

Najpierw skonfiguruj reguły: określ czas, warunki i kolejność uruchomienia. Następnie uruchom tryb testowy i sprawdź, jak działają.

Otwórz tryb testowy. Przejdź do CRM > Deale > Reguły > Tryb testowy.

Wybierz tryb Przetestuj przy użyciu deala testowego.

Wypełnij formularz deala. System automatycznie utworzy deal testowy na pierwszym etapie. Otwórz go i wypełnij pola danymi demonstracyjnymi: dodaj klienta, telefon, e-mail lub inne informacje. Dane te są potrzebne do testowania reguł. Na przykład, aby reguła Wyślij wiadomość e-mail do klienta działała, w formularzu musi być podany adres e-mail.

Po lewej stronie możesz wybrać etap i zobaczyć, jakie reguły zawiera. Po prawej stronie wybierz pola, których wartości chcesz śledzić.

4 Etap "W toku" zawiera dwie reguły: "Zmień nazwę" i "Zaplanuj aktywność". Podczas testowania będziemy śledzić zmianę w polu "Nazwa".

Rozpocznij testowanie. Po wybraniu etapu i pól kliknij opcję Start testu. Jeśli dodałeś reguły do kilku etapów, przenieś deal testowy na etap z regułą, aby sprawdzić jej działanie.

Pomiń wstrzymanie. Po uruchomieniu trybu testowego reguły zaczynają wykonywać działania. Jeśli reguła ma pauzę, możesz ją wyłączyć, aby natychmiast uruchomić regułę. Aby to zrobić, kliknij Pomiń wstrzymanie.

Musisz wyłączyć pauzę dla każdej reguły indywidualnie.

Przetestuj wyzwalacze. Jeśli masz skonfigurowane wyzwalacze, uruchom je. Jeśli deal zostanie przeniesiony na etap za pomocą wyzwalacza, oznacza to, że działa.

Skorzystaj z dziennika. Podczas testowania w dzienniku pojawią się wpisy dotyczące każdego działania i błędów, a reguły zmienią kolor w zależności od statusu.
Co oznaczają statusy reguł automatyzacji i wpisy w dzienniku

Jeśli reguła nie działa zgodnie z oczekiwaniami, możesz wstrzymać testowanie i edytować regułę. Zminimalizuj okno testowania, przejdź do ustawień reguły i dokonaj zmian.

Aby powrócić do okna testowania, zmaksymalizuj je i uruchom testowanie ponownie.

Zakończ testowanie. Po zakończeniu testowania reguł zamknij okno. Możesz usunąć deal demonstracyjny po zakończeniu testowania.


W skrócie
  • Tryb testowy pomoże sprawdzić działanie reguł i wyzwalaczy za pomocą deala testowego. System utworzy deal testowy i pokaże, czy warunki zostały spełnione.
  • Wszystkie działania i błędy zostaną zapisane w dzienniku.
  • Aby uruchomić tryb testowy, przejdź do CRM > Deale > Reguły > Tryb testowy.
  • Jeśli reguła nie działa zgodnie z oczekiwaniami, możesz wstrzymać testowanie i edytować regułę.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo