Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM

Aby uruchamiać kampanie e-mailowe i tworzyć formularze CRM, należy powiązać numer telefonu z Twoim Bitrix24 i potwierdzić jego aktualność. To pozwoli zabezpieczyć konto i upewnić się, że Twój Bitrix24 nie jest wykorzystywany do spamu, a tworzenie formularzy CRM nie doprowadzi do wycieku danych osobowych.

Weryfikacja konta będzie wymagana:

  • przy tworzeniu pierwszego newslettera e-mailowego: dla wszystkich planów taryfowych,
  • przy tworzeniu pierwszego formularza CRM: w okresie próbnym i planie Free.

Jak przejść weryfikację

Kiedy utworzysz pierwszą kampanię e-mailową lub formularz CRM, otworzy się okno weryfikacji.

  1. Podaj numer telefonu i kliknij Wyślij wiadomość SMS. Na ten numer w ciągu dziesięciu minut przyjdzie kod.
  2. Wprowadź kod w odpowiednie pole i kliknij Potwierdź.
  3. Poczekaj na zakończenie weryfikacji i kliknij Zakończ.
Tego samego numeru weryfikacyjnego można użyć tylko w pięciu Bitrix24.

Teraz możesz wysyłać kampanie e-mailowe i tworzyć formularze CRM.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo