W ustawieniach kalendarza możesz określić, które wydarzenia mają być wyświetlane w kalendarzu, określić strefę czasową, wybrać kalendarz zaproszeń, kalendarz CRM itp.
Aby otworzyć ustawienia, kliknij koło zębate w sekcji Kalendarz.
Ustawienia osobiste
- Wprowadź swoją strefę czasową, aby czas wydarzenia był wyświetlany poprawnie. Zwróć szczególną uwagę na to ustawienie, jeśli masz międzynarodowych partnerów lub pracowników na całym świecie.
- Kalendarz zaproszeń: wybierz kalendarz dla wydarzeń, do udziału w których będą zapraszać Cię współpracownicy.
- Wyświetl wydarzenia, które odrzuciłeś: wszystkie wydarzenia zostaną zapisane w kalendarzu, nawet jeśli odmówiłeś udziału w nich.
- Pokaż zadania i Pokaż wypełnione zadania: wyłącz te opcje, jeśli nie chcesz pracować z zadaniami w kalendarzu.
- Synchronizuj kalendarz zadań: pozwala synchronizować zadania jako wydarzenia w kalendarzu z innymi urządzeniami, a także określać okres synchronizacji wydarzeń.
- Nie wysyłaj zaproszenia, jeśli wybrany czas został już przydzielony: Twoi współpracownicy nie będą mogli wysłać Ci zaproszenia, jeśli już coś zaplanowałeś na ten czas.
- Pokaż numer tygodnia: każdy tydzień w roku ma swój numer porządkowy. Ta konfiguracja jest ważna dla struktur rządowych i edukacyjnych. Jest również używane do planowania długoterminowego w wielu sferach biznesowych.
- Wyślij zaproszenia z e-maila: wybierz adres e-mail, aby wysyłać zaproszenia na wydarzenia pocztą elektroniczną.
Dodatkowe kalendarze są potrzebne, gdy masz dużą ilość wydarzeń i nie chcesz się w nich pogubić.
Na przykład możesz dodać kalendarz służbowy (do dodawania spotkań z klientami i partnerami) oraz kalendarz osobisty (do planowania czasu wolnego lub wizyt lekarskich).
Ustawienia główne
- Określ czas pracy, weekendy, święta i dni robocze.
- Skonfiguruj uprawnienia dostępu do sekcji Kalendarze.