Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Widok Terminy w fakturach i ofertach

Dla nowych faktur i ofert utworzyliśmy widok Terminy. Teraz Twoi menedżerowie mogą sprawdzać terminy płatności faktur, aby w odpowiednim czasie wysyłać klientom przypomnienia o płatności za faktury.

Jeśli zauważyłeś, że sprzedaż spadła w porównaniu do zeszłego roku, sprawdź, ile ofert zostało wysłanych. Może się zdarzyć, że w kolumnie Po terminie znajdują się oferty.

Terminy to widok kanban z pięcioma kolumnami: po terminie, dzisiaj, w tym tygodniu, następny tydzień, ponad dwa tygodnie.

Tego widoku nie można edytować. Oznacza to, że usuwanie kolumn i tworzenie nowych nie będzie działać.

CRM sortuje elementy w kolumny na podstawie pola Data. W przypadku faktur tym polem jest Płatne przed.

Dla ofert jest to pole Ważne do.


Jak utworzyć fakturę lub ofertę

Jeśli chcesz szybko utworzyć element, kliknij przycisk Szybka faktura/oferta. CRM utworzy element w pierwszej kolumnie. Możesz również przenosić elementy między kolumnami w zależności od terminu wykonania. Możesz także utworzyć element, klikając + w dowolnej kolumnie.

Nie możesz przenosić elementów do kolumny Po terminie.

Załóżmy, że termin płatności upływa w tym tygodniu. Klient dzwoni i prosi o przedłużenie terminu do przyszłego tygodnia. Po prostu przenieś fakturę do kolumny Następny tydzień, a data zostanie automatycznie zaktualizowana.

Jak CRM oblicza termin ostateczny

  • Jeśli przeniesiesz fakturę lub ofertę do kolumny W tym tygodniu, CRM automatycznie doda jeden dzień.
  • W kolumnie Następny tydzień do terminu zostanie dodanych siedem dni.
  • W kolumnie ponad dwa tygodnie do terminu zostanie dodane 14 dni.
Przykład: Faktura znajduje się w kolumnie Dzisiaj, a termin płatności to 31.01.2023. Jeśli przeniesiesz fakturę do kolumny W tym tygodniu, data zmieni się na 02.01.2023. Jeśli pozycja zostanie przeniesiona z kolumny W tym tygodniu do kolumny Następny tydzień, data zmieni się na 02.07.2023.

Czym różni się widok Terminy od widoku Lejek

Widok Lejek ma reguły automatyzacji, natomiast widok Terminy nie.

Widok Lejek pokazuje łączną kwotę dla każdej kolumny.

W widoku Terminy można przesuwać elementy w górę i w dół, ale po ponownym załadowaniu strony wynik nie zostanie zapisany, w przeciwieństwie do widoku Lejek.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Pola standardowe w CRM Jak utworzyć i wysłać fakturę do klienta Widok listy w CRM Szablony faktur i ofert Nowe i stare faktury w CRM Faktury Możliwości Faktur Nowe faktury w CRM Pola niestandardowe w fakturach i inteligentnych procesach SPA Kanban w CRM