Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dostęp do narzędzi podczas instalowania aplikacji z Bitrix24.Market

Podczas instalowania aplikacji z Bitrix24.Market żąda ona dostępu do niektórych narzędzi i danych z Twojego konta.

Kontrolujemy bezpieczeństwo wszystkich rozwiązań partnerów i sprawdzamy je przed publikacją. Gdy programiści składają wniosek o publikację, nasi eksperci sprawdzają, czy żądane dostępy odpowiadały osadzonym w nich scenariuszom użycia.

W zależności od scenariusza aplikacje mogą żądać dostępu do różnych narzędzi. Deweloperzy tych aplikacji są odpowiedzialni za pracę z danymi. Dlatego przed instalacją warto przyjrzeć się, jakie dane i narzędzia zostaną udostępnione.


Jak sprawdzić, jakich uprawnień żąda aplikacja

Kliknij przycisk Dowiedz się więcej (Learn more) podczas instalacji aplikacji.

Następnie pojawi się suwak z listą wszystkich narzędzi, do których zostanie uzyskany dostęp.

Możesz również zobaczyć, jakich uprawnień potrzebuje aplikacja w sekcji Bezpieczeństwo danych (Data security).


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo