Usprawniliśmy działanie pola Telefon w formularzu elementu CRM:
Teraz podczas wybierania numeru telefonu CRM automatycznie określi kraj według kodu.
Teraz możesz również ustawić domyślny kraj, dzięki czemu nie będziesz już musiał wpisywać numeru kierunkowego kraju podczas zapisywania kontaktów klientów.
Jak to działa
Aby znaleźć kod potrzebnego kraju, kliknij flagę w polu Telefon i wybierz opcję z listy.
Możesz znaleźć kraj według nazwy. Zacznij wpisywać nazwę, a kod pojawi się na liście.
Jeśli CRM nie może rozpoznać kodu kraju lub pole jest puste, zamiast flagi zostanie wyświetlona ikona globusa.
W ustawieniach pola pojawił się parametr Domyślny kraj. Domyślny kraj zależy Twojej strefy domeny.
+48
.
Jeśli wybierzesz opcję Nie określono domyślnego kraju, za każdym razem będziesz musiał wprowadzać kod kraju.
Pole Telefon w zależności od widoku formularza elementu CRM
Po wybraniu kraju w polu Domyślny kraj wartość ta zostanie powiązana z widokiem formularza, zarówno wspólnym, jak i osobistym.
Jeśli użytkownik zmieni domyślny kraj w widoku Niestandardowy widok, te ustawienia będą dotyczyć tylko tego użytkownika.
Czytaj więcej: