Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon

Usprawniliśmy działanie pola Telefon w formularzu elementu CRM:

check Teraz podczas wybierania numeru telefonu CRM automatycznie określi kraj według kodu.

check Teraz możesz również ustawić domyślny kraj, dzięki czemu nie będziesz już musiał wpisywać numeru kierunkowego kraju podczas zapisywania kontaktów klientów.


Jak to działa

Aby znaleźć kod potrzebnego kraju, kliknij flagę w polu Telefon i wybierz opcję z listy.

Możesz znaleźć kraj według nazwy. Zacznij wpisywać nazwę, a kod pojawi się na liście.

Jeśli CRM nie może rozpoznać kodu kraju lub pole jest puste, zamiast flagi zostanie wyświetlona ikona globusa.

W ustawieniach pola pojawił się parametr Domyślny kraj. Domyślny kraj zależy Twojej strefy domeny.

Na przykład, jeśli domyślnym krajem jest Polska, w polu Telefon zawsze będzie wyświetlany kod +48.

Jeśli wybierzesz opcję Nie określono domyślnego kraju, za każdym razem będziesz musiał wprowadzać kod kraju.

Ta opcja jest przydatna, jeśli pracujesz z klientami z różnych krajów.


Pole Telefon w zależności od widoku formularza elementu CRM

Po wybraniu kraju w polu Domyślny kraj wartość ta zostanie powiązana z widokiem formularza, zarówno wspólnym, jak i osobistym.

Przykład: wybrałeś domyślny kraj Polska we wspólnym widoku formularza. Wszyscy użytkownicy będą widzieć kod Polski w polu Telefon, dopóki nie przełączą się na Niestandardowy widok.

Jeśli użytkownik zmieni domyślny kraj w widoku Niestandardowy widok, te ustawienia będą dotyczyć tylko tego użytkownika.

Czytaj więcej:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Usunięcie elementów CRM Jak połączyć elementy CRM Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM Importuj powiązane elementy do CRM Połączenia między firmami a kontaktami Importuj dane do Bitrix24 CRM Działania grupowe w CRM Profil klienta/firmy w CRM Firmy Dodaj nową firmę do CRM