Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Automatyzacja w Bitrix24.Sign

Praca z Bitrix24.Sign może być jeszcze łatwiejsza, jeśli skonfigurujesz reguły automatyzacji.

Uwaga!

Bitrix24.Sign jest podpisem elektronicznym (nie podpisem cyfrowym). Zapewnia skuteczny, prawnie wiążący sposób uzyskania i wyrażenia zgody lub zatwierdzenia dokumentu cyfrowego.

Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest zawarcie z klientem specjalnej umowy na użycie podpisu elektronicznego przed skorzystaniem z funkcji.

Upewnij się, że korzystanie z narzędzia nie jest sprzeczne z ustawodawstwem i przepisami obowiązującymi w Twoim kraju.

Podpisy elektroniczne mogą nie być odpowiednie dla wszystkich dokumentów. Zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z właściwego źródła przed użyciem podpisu elektronicznego.


Jak to działa

W sekcji Bitrix24.Sign kliknij przycisk Reguł automatyzacji w prawym menu.

Podobnie jak w CRM, w Bitrix24.Sign istnieją etapy pracy z dokumentem. Podczas przetwarzania dokument przejdzie przez skonfigurowane etapy.

Kliknij Utwórz, aby dodać regułę lub wyzwalacz. Możesz to również zrobić, klikając + pod jednym z etapów.

Reguły automatyzacji i wyzwalacze są wyświetlane na tej samej liście. Aby odróżnić wyzwalacz od reguły automatyzacji, dodaliśmy tag Wyzwalacz obok nazwy działania.

Możesz użyć filtra, aby wyświetlić tylko reguły automatyzacji lub tylko wyzwalacze.

  • Wyzwalacze śledzą działanie użytkownika w CRM, po czym element CRM przechodzi do etapu, w którym ustawiono wyzwalacz. Wyzwalacze z kolei aktywują odpowiednie reguły automatyzacji.
  • Reguły automatyzacji wykonują wybrane działanie, gdy element CRM przejdzie do etapu z tą regułą.
Czytaj więcej: Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM.

W regułach można również używać stałych i zmiennych do przechowywania informacji i obliczania wartości pól.

Czytaj więcej: Stałe i zmienne w regułach automatyzacji.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Podpisanie dokumentu przez klienta Uprawnienia dostępu do Bitrix24.Sign Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy Czym jest Bitrix24.Sign Przykład pracy z Bitrix24.Sign Sekcja Kontakty w Bitrix24.Sign Bitrix24.Sign: jak kontrolować proces pracy z dokumentami Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu elektronicznego Bitrix24.Sign w CRM