Praca z Bitrix24.Sign może być jeszcze łatwiejsza, jeśli skonfigurujesz reguły automatyzacji.
Bitrix24.Sign jest podpisem elektronicznym (nie podpisem cyfrowym). Zapewnia skuteczny, prawnie wiążący sposób uzyskania i wyrażenia zgody lub zatwierdzenia dokumentu cyfrowego.
Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest zawarcie z klientem specjalnej umowy na użycie podpisu elektronicznego przed skorzystaniem z funkcji.
Upewnij się, że korzystanie z narzędzia nie jest sprzeczne z ustawodawstwem i przepisami obowiązującymi w Twoim kraju.
Podpisy elektroniczne mogą nie być odpowiednie dla wszystkich dokumentów. Zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z właściwego źródła przed użyciem podpisu elektronicznego.
Jak to działa
W sekcji Bitrix24.Sign kliknij przycisk Reguł automatyzacji w prawym menu.
Podobnie jak w CRM, w Bitrix24.Sign istnieją etapy pracy z dokumentem. Podczas przetwarzania dokument przejdzie przez skonfigurowane etapy.
Kliknij Utwórz, aby dodać regułę lub wyzwalacz. Możesz to również zrobić, klikając + pod jednym z etapów.
Reguły automatyzacji i wyzwalacze są wyświetlane na tej samej liście. Aby odróżnić wyzwalacz od reguły automatyzacji, dodaliśmy tag Wyzwalacz obok nazwy działania.
Możesz użyć filtra, aby wyświetlić tylko reguły automatyzacji lub tylko wyzwalacze.
- Wyzwalacze śledzą działanie użytkownika w CRM, po czym element CRM przechodzi do etapu, w którym ustawiono wyzwalacz. Wyzwalacze z kolei aktywują odpowiednie reguły automatyzacji.
- Reguły automatyzacji wykonują wybrane działanie, gdy element CRM przejdzie do etapu z tą regułą.
W regułach można również używać stałych i zmiennych do przechowywania informacji i obliczania wartości pól.
Polecane artykuły: