Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zmień tryb CRM

Bitrix24 oferuje dwa tryby działania CRM - Klasyczny z leadami i Prosty bez leadów.

Czytaj więcej o trybach CRM i leadach w artykułach:

Tryb CRM Prosty jest domyślnie włączony i nie ma leadów, natomiast tryb Klasyczny ma. Możesz przełączać się między tymi trybami w dowolnym momencie.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do CRM > Leady lub Deale > kliknij przycisk koła zębatego i wybierz tryb CRM.

Wybierz tryb CRM, w którym chcesz pracować. Tutaj możesz również skonfigurować Tryb tworzenia deala.

Domyślnie Bitrix24 tworzy deal + kontakt. W Trybie tworzenia deala możesz określić, czy Bitrix24 ma tworzyć firmy, a także wybrać lejek deali.

Aktywności powiązane z leadami będą przenoszone w deale, jeśli zaznaczysz opcję Nie zamykaj aktywności po konwersji.


Co się stanie z leadami po zmianie trybu CRM

Jeśli pracowałeś w trybie Klasycznym i przełączyłeś się na tryb Prosty, wszystkie leady zostaną przekonwertowane na deale + kontakty.


Czytaj więcej:

Możesz przełączyć tryb CRM bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

Otwórz sekcję CRM w aplikacji mobilnej Bitrix24.

Dotknij przycisku z kropkami w prawym górnym rogu i wybierz Tryb CRM.

Zobaczysz krótką informację o obu trybach CRM - Prostym i Klasycznym.

Wybierz preferowany tryb CRM i potwierdź swój wybór.


Co się stanie z leadami po zmianie trybu CRM

Jeśli pracowałeś w trybie Klasyczny CRM i nie miałeś żadnych leadów, przełączysz się na tryb Prosty CRM w ciągu kilku sekund.

Jeśli masz co najmniej jeden lead, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wybierz tryb Prosty CRM.
  2. Określ lejek, w którym przekonwertowane leady będą zapisywane jako deale.
  3. Możesz wybrać istniejący lejek lub utworzyć nowy
  4. Utwórz kontakt i/lub firmę z dealem. Możesz ich używać do zapisywania informacji kontaktowych i innych informacji o swoich klientach.
  5. Przenieś aktywności do deali. Aktywności powiązane z leadami będą przenoszone w deale, jeśli zaznaczysz opcję Nie zamykaj aktywności po konwersji.

Dotknij Kontynuuj w prawym górnym rogu, aby zakończyć proces.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
CRM w aplikacji mobilnej Bitrix24 Podatki w CRM Statusy i pola rozwijane Migruj z innego CRM do Bitrix24