Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Widoki formularzy elementów w CRM

Widoki CRM to narzędzie, które pozwala dostosować widok formularza elementu CRM do potrzeb konkretnych pracowników i działów.

Przykład:
  • Dla pracowników Call Center ważne jest, aby formularz elementu CRM posiadał pola, w których można wprowadzić podstawowe informacje o kliencie: imię, nazwisko, numer telefonu i e-mail.
  • A pracownicy działu sprzedaży mogą następnie uzupełnić dane dotyczące produktu i kwoty deala, terminu spotkania i życzeń klienta.

Możesz dostosować widok formularza elementu CRM dla operatorów Call Center i menedżerów sprzedaży:

Call Center Dział sprzedaży
1.png 2.png  

Przeczytaj więcej o konfigurowaniu formularza elementu CRM w następujących artykułach:


Jak dodać nowy widok

  • Tylko administratorzy Bitrix24 mogą dodawać, edytować lub usuwać widok formularza elementu CRM.
  • Widoki są konfigurowane osobno dla każdego lejka sprzedażowego.

Aby utworzyć nowy widok formularza elementu CRM, wykonaj następujące kroki:

  1. Otwórz formularz elementu CRM.
  2. Przewiń w dół i kliknij nazwę widoku.
  3. Wybierz Nowy widok w menu.
  4. Określ nazwę widoku i wybierz pracowników, którzy będą mieli ten widok.
  5. Możesz także włączyć opcję Ustaw ten widok dla wybranych użytkowników. W takim przypadku nowy widok zostanie natychmiast zastosowany dla wybranych pracowników.
  6. Jeśli nie zaznaczysz tego pola, widok będzie dostępny dla pracowników określonych w ustawieniach, ale będą oni musieli sami włączyć ten widok w formularzu elementu CRM.

  7. Następnie kliknij Zapisz i skonfiguruj pola dla tego widoku formularza elementu CRM.

W razie potrzeby użytkownicy mogą w dowolnym momencie przełączyć się do widoku Niestandardowy widok lub Wspólny (Standardowy) widok formularza.

Widok wspólny (Standardowy) a Niestandardowy widok

  • Wspólny (Standardowy) widok jest odpowiedni dla firm, które używają określonego zestawu pól we wszystkich działach.
  • Mój widok dotyczy tylko konkretnych pracowników. Możesz skonfigurować niestandardowy formularz dla każdego działu.

Jak zmienić lub usunąć widok

Lista dostępnych widoków jest różna dla leadów, deali, kontaktów i firm.

Otwórz formularz potrzebnego elementu CRM i kliknij koło zębate w prawym górnym rogu. Wybierz opcję Edytuj/Usuń widok.

Aby dodać nowego użytkownika do widoku, kliknij przycisk +.

Aby edytować lub usunąć widok, zaznacz pole i wybierz odpowiednie działanie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Importuj dane do Bitrix24 CRM Firmy Profil klienta/firmy w CRM Usunięcie elementów CRM Połączenia między firmami a kontaktami Wymagane pola w CRM Wyszukiwanie elementów CRM za pomocą filtra Importuj powiązane elementy do CRM Jak zaimportować powiązane elementy do CRM Dodaj nową firmę do CRM