Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Automatyczne tworzenie deali z połączeń przychodzących

Tryb CRM wpływa na tworzenie elementu CRM po połączeniu przychodzącym. Jeśli używasz Trybu klasycznego, zostanie utworzony lead, a jeśli Trybu prostego, zostanie utworzony deal.

Na nowych kontach tryb Prosty CRM jest domyślnie włączony. W trybie prostym nie pracujesz z leadami, ale od razu z dealami, kontaktami i firmami.

Czytaj więcej: Tryby działania CRM.


Aby tworzyć deale po połączeniach przychodzących, włącz Prosty tryb CRM w sekcji CRM> Leady> koło zębate> Tryb CRM.

Czytaj więcej: Zmień tryb CRM.

Następnie przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia> Konfiguruj numery> wybierz numer telefonu.

Przejdź do sekcji Integracja systemu CRM, w polu Jeśli numer nie jest zarejestrowany w systemie CRM wybierz opcję Automatycznie twórz nowy lead. Ponieważ masz włączony Prosty CRM, zamiast leadów będą tworzone deale.

Czytaj więcej: Integracja Telefonii z CRM.

Gdy otrzymasz połączenie przychodzące, CRM utworzy nowy deal lub doda informację o połączeniu do istniejącego deala.

Deale będą tworzone w lejku ogólnym.

Jeśli chcesz tworzyć deale w różnych lejkach, możesz skonfigurować reguły i wyzwalacze.

Czytaj więcej: Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM.

Przykład konfiguracji automatyzacji

    Załóżmy, że masz prywatną organizację edukacyjną i dla każdego kierunku studiów utworzyłeś różne lejki deali. Do każdego lejka chcesz przypisać różne numery telefonów.

    Na przykład masz kierunek studiów Game Development. Dodajmy nowy etap o odpowiedniej nazwie do ogólnego lejka deali. Na tym etapie skonfigurujemy automatyzację śledzenia połączeń przychodzących na określony numer. Automatyzacja będzie tworzyć nowe deale w potrzebnym lejku.

    Czytaj więcej: Etapy, statusy i pola rozwijane.


Aby skonfigurować automatyzację, przejdź do CRM> Deale, a następnie kliknij ikonę Reguł automatyzacji.

Na etapie Game Development kliknij przycisk + i dodaj wyzwalacz Śledź połączenie przychodzące.

W polu Wybierz Kanał wybierz numer telefonu przypisany do lejka Game Development. Zapisz ustawienia.

Następnie dodaj regułę automatyzacji Zmień lejek na tym samym etapie.

W wyskakującym okienku wybierz lejek i etap. Zapisz ustawienia.

Teraz gdy otrzymasz połączenie przychodzące na określony numer, w lejku Game Development zostanie utworzony nowy deal.

Jeśli masz kilka numerów, możesz dodać konkretny etap dla każdego z nich w ten sam sposób.

Jeśli korzystasz z Klasycznego trybu CRM, możesz konwertować leady na deale ręcznie lub automatycznie za pomocą następujących narzędzi:

Klasyczny tryb CRM nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych. Czytaj więcej: Cennik Bitrix24

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo