Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dodać inteligentny skrypt do workflow

Inteligentne skrypty pomagają zautomatyzować łańcuchy działań wewnątrz procesu workflow. Na przykład mogą dodawać zadania dla pracowników i planować wydarzenia w kalendarzu.

W tym artykule się dowiesz, jak dodać inteligentny skrypt na przykładzie gotowego workflow. Przejdź do CRM> Ustawienia CRM> Automatyzacja> Procesy biznesowe.


Otwórz potrzebny szablon workflow.


Przenieś działanie Start Smart Script (Uruchom inteligentny skrypt) w potrzebne miejsce procesu workflow. Na tym etapie inteligentny skrypt zostanie uruchomiony.


Kliknij ⚙️ i wypełnij parametry.


Podaj następujące informacje:

  • Tytuł - wpisz nazwę działania.
  • Item ID – jest używany w odniesieniu do konkretnego elementu lub danych w ramach procesu workflow. Aby uruchomić inteligentny skrypt dla konkretnego deala, podaj go identyfikator.
  • Run as user (Uruchom jako użytkownik) – wybierz pracownika, w którego imieniu zostanie uruchomiony skrypt inteligentny.
  • Smart script (Inteligentny skrypt) – wybierz potrzebny skrypt z listy.


Zapisz ustawienia.

Gdy uruchomisz workflow, jednocześnie zostanie uruchomiony inteligentny skrypt, więc nie musisz go włączać ręcznie.

    W skrócie:
    • Dodawaj procesy inteligentne do łańcucha działań workflow. Nie musisz duplikować działań z procesów inteligentnych i tracić czasu na ich konfigurowanie w procesie workflow.

    • Możesz uruchomić inteligentny skrypt tylko dla 100 deali, leadów i innych elementów jednocześnie.

    • W przypadku ręcznego uruchomienia skryptu inteligentnego i jednoczesnego uruchomienia workflow wystąpi błąd i skrypt zostanie zatrzymany.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Workflow CRM: przegląd Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM Reguły automatyzacji i workflow nie działają: przyczyny i rozwiązania