Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Ekstranet: użytkownicy zewnętrzni

Użytkownicy zewnętrzni lub użytkownicy ekstranetu to autoryzowani użytkownicy, którzy mają częściowy dostęp do Twojego konta Bitrix24. Użytkownicy zewnętrzni mają dostęp tylko do grup/projektów ekstranetowych, do których zostali zaproszeni. W ramach grupy/projektu użytkownicy zewnętrzni mogą omawiać pytania z innymi pracownikami, pracować nad plikami i dokumentami, dodawać zadania i nie tylko. Użytkownikami Extranetu mogą być partnerzy zewnętrzni firmy: dostawcy, dystrybutorzy itd.

Użytkownicy zewnętrzni są dostępni we wszystkich planach. Jednak liczba użytkowników zewnętrznych jest wliczana do całkowitej liczby użytkowników, których możesz dodać do swojego konta. Liczba dostępnych użytkowników zależy od planu taryfowego Bitrix24.

Aby pracować z użytkownikami ekstranetu i ekstranetowymi grupami roboczymi, pamiętaj o włączeniu odpowiedniej opcji w głównych Ustawieniach konta Bitrix24.

Możesz dodawać użytkowników zewnętrznych tylko do ekstranetowej grupy/projektu. Aby utworzyć ekstranetową grupę/projekt, zaznacz Zezwól na dostęp użytkownikom zewnętrznym w Rozszerzonych parametrach podczas tworzenia grupy/projektu.

Użytkowników zewnętrznych można łatwo zidentyfikować po następujących cechach:

  • Imiona i nazwiska użytkowników zewnętrznych są zaznaczone na żółto.
  • Obok nazwy użytkownika w zadaniach i komentarzach znajduje się ikona globusa.
  • W profilu użytkownika znajduje się znak Ekstranet.

Użytkownik zewnętrzny może wypełnić profil w Bitrix24 jak zwykły pracownik.

Mój profil


Narzędzia dostępne w Extranecie

Użytkownicy zewnętrzni mają dostęp do następujących narzędzi:

  • Aktualności
  • Użytkownicy zewnętrzni mogą przeglądać aktualności swojej grupy roboczej. Mogą również tworzyć posty, zadania lub ankiety.

    Użytkownicy zewnętrzni nie mają dostępu do odznak ani wydarzeń w kalendarzu.


  • Pliki na dysku
  • Użytkownicy zewnętrzni mają dostęp do swoich plików i folderów, w tym plików udostępnionych na dysku grupy roboczej. Mogą także udostępniać swoje pliki i foldery innym pracownikom. Możliwe jest również uzyskanie publicznego linku do pliku, aby udostępnić go dowolnym osobom spoza Twojego Bitrix24.


  • Grupy robocze/Projekty
  • Wyświetlane są tylko grupy/projekty ekstranetowe, do których należy użytkownik zewnętrzny. Uprawnienia dostępu do treści grupy mogą być ograniczone jedynie ustawieniami samej grupy.


  • Zadania
  • Użytkownik zewnętrzny widzi swoje zadania i zadania, w których jest twórcą. Użytkownik zewnętrzny może przydzielać zadania tylko tym pracownikom, którzy znajdują się na liście w sekcji Kontakty. Zadania utworzone w grupie ekstranetowej dostępne są tylko dla jej członków.

    Użytkownik zewnętrzny może pracować z zadaniami jak zwykły pracownik firmy.

    Zadania w Bitrix24

    Należy pamiętać, że użytkownik zewnętrzny nie widzi w zadaniu obserwatorów, jeśli nie są oni członkami grupy ekstranetowej.

  • Kontakty
  • Tutaj użytkownik zewnętrzny może zobaczyć listę osób należących do jego grupy ekstranetowej.


  • Konwersacje
  • Tutaj użytkownicy zewnętrzni mogą adresować posty do osób znajdujących się na ich liście kontaktów lub do całej ekstranetowej grupy roboczej.


  • Zewnętrzna grupa robocza
  • W naszym przykładzie jest to grupa robocza o nazwie Kontrahenci. Jest to grupa, do której zaproszony został użytkownik zewnętrzny.


  • Czat i rozmowy
  • Aby uzyskać dostęp do tej sekcji, użytkownicy zewnętrzni mogą kliknąć dowolny czat w panelu po prawej stronie. Tutaj mogą rozmawiać i inicjować połączenia audio/wideo z osobami, które znajdują się na ich liście kontaktów.


  • Profil Bitrix24.Network
  • Strona ta jest dostępna dla użytkowników zewnętrznych bez żadnych ograniczeń.

    Profil Bitrix24.Network


  • Aplikacja mobilna
  • Treść i uprawnienia są takie same jak w wersji przeglądarkowej.


  • Aplikacja desktopowa
  • Zawiera te same narzędzia, co wersja przeglądarkowa.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo