Zadania Bitrix24 pomogą Ci zaplanować procesy pracy i nadać im priorytety. To narzędzie jest przydatne dla wszystkich pracowników Twojej firmy.
Jak utworzyć zadanie
Zadania są narzędziem do planowania i regulowania pracy w firmie. Możesz również tworzyć podzadania, które są częścią większego i bardziej złożonego zadania.
Czytaj więcej:
Możliwości zadań
Aby zadania działały wydajniej, możesz skonfigurować dodatkowe ustawienia:
Jak wyszukiwać zadania
Użyj filtra, aby znaleźć potrzebne zadanie. Sortuj zadania według ról, statusów, dodawaj własne filtry i korzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko wyszukiwać zadania dodane do ulubionych.
Jak pracować z zadaniami
Praca z zadaniem zależy od roli użytkownika:
- Odpowiedzialny czyta opis zadania, dodaje przypomnienie i ustawia status zadania;
- Obserwatorzy i uczestnicy pomagają osobie odpowiedzialnej w wykonaniu zadania;
- Twórca sprawdza wykonanie zadania.
Jak zarządzać zadaniami
Możesz wybrać widok, który będzie dla Ciebie wygodniejszy podczas pracy z zadaniami:
- Lista zadań - wszystkie zadania są zebrane na jednej liście.
- Terminy - ten widok pomoże Ci pracować z terminami zadań.
- Terminarz - to osobista tablica zadań, z którą pracujesz tylko Ty.
- Kanban - to wirtualna tablica zadań w projekcie.
- Kalendarz - w tym widoku zobaczysz kalendarz z terminami wykonania zadań.
- Wykres Gantta - to wizualna reprezentacja czasu trwania i terminów wszystkich zadań w siatce kalendarza.
Zadania w CRM
Oprócz sekcji Zadania możesz także pracować z zadaniami w CRM.
Uprawnienia dostępu do zadań
W Bitrix24 możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do pracy z zadaniami. Skonfiguruj role, przypisz te role swoim pracownikom/działom, aby zorganizować wygodny przepływ pracy w firmie.
Automatyzacja w zadaniach
Reguły automatyzacji i wyzwalacze Bitrix24 przyspieszą pracę pracowników i pomogą zorganizować złożone zadania i projekty.
Jak utworzyć zadanie
Zadania są narzędziem do planowania i regulowania pracy w firmie. Możesz również tworzyć podzadania, które są częścią większego i bardziej złożonego zadania.
Czytaj więcej:
Możliwości zadań
Aby zadania działały wydajniej, możesz skonfigurować dodatkowe ustawienia:
Jak wyszukiwać zadania
Użyj filtra, aby znaleźć potrzebne zadanie. Sortuj zadania według ról, statusów, dodawaj własne filtry i korzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko wyszukiwać zadania dodane do ulubionych.
Jak pracować z zadaniami
Praca z zadaniem zależy od roli użytkownika:
- Odpowiedzialny czyta opis zadania, dodaje przypomnienie i ustawia status zadania;
- Obserwatorzy i uczestnicy pomagają osobie odpowiedzialnej w wykonaniu zadania;
- Twórca sprawdza wykonanie zadania.
Zadania w CRM
Oprócz sekcji Zadania możesz także pracować z zadaniami w CRM.