Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Szablony e-mail w CRM Bitrix24

W Bitrix24 CRM użytkownicy mogą tworzyć szablony wiadomości e-mail dla różnych elementów CRM. Szablony pozwalają zaoszczędzić czas, wysyłając ten sam typ e-maili do klientów. Na przykład utwórz szablon e-mail z zaproszeniem na wydarzenie lub życzeniami świątecznymi.

Szablon może edytować lub usunąć osoba, która go utworzyła oraz pracownik posiadający uprawnienia administratora.

Spis treści artykułu:

Jak utworzyć szablon wiadomości e-mail z ustawień CRM

Przejdź do CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > E-mail > Szablony e-mail.

Kliknij przycisk Dodaj szablon e-mail w prawym górnym rogu.

Napisz treść wiadomości e-mail. Do szablonu możesz dodawać pliki, linki itd.
Opcja Aktywny udostępnia szablon do użycia. Odznacz to pole wyboru, jeśli nie chcesz, aby szablon pojawiał się na liście dostępnych szablonów.

Następnie wypełnij pola:

  • Nazwa - wprowadź nazwę szablonu. Nazwa będzie widoczna dla każdego, kto ma dostęp do szablonu.
  • Powiązania - możesz wybrać typ elementu CRM, z którym będzie powiązany ten szablon. Na przykład, jeśli wybierzesz Deal, będziesz mógł wybrać ten szablon tylko w formularzu deala. Jeśli nie ustawisz tutaj żadnego powiązania, szablon wiadomości e-mail będzie dostępny w dowolnym formularzu elementu CRM.
  • Udostępnij - udostępnij swój szablon niektórym współpracownikom lub wszystkim pracownikom. Aby szablon był dostępny tylko dla Ciebie, pozostaw to pole puste.
  • Od - wybierz nadawcę wiadomości e-mail. Może to być nadawca domyślny lub nowy.
  • Temat - wprowadź temat wiadomości e-mail, która zostanie wysłana do odbiorcy.

Jak utworzyć szablon wiadomości e-mail z formularza elementu CRM

Na osi czasu formularza elementu CRM kliknij Więcej > E-mail.

Aby zapisać e-mail jako szablon, kliknij odpowiedni przycisk.

Szablon będzie dostępny podczas wysyłania e-maila z elementu CRM oraz na liście szablonów e-mailowych.


Jak edytować lub usuwać szablony wiadomości e-mail

Przejdź do listy szablonów i wybierz Edytuj szablon e-mail lub Usuń szablon e-maila z menu działań.

Możesz również edytować lub usuwać szablony za pomocą działań grupowych.


W skrócie
  • W Bitrix24 CRM możesz tworzyć szablony e-maili - wiadomości e-mail o tej samej treści.
  • Szablon może edytować lub usunąć osoba, która go utworzyła oraz pracownik posiadający uprawnienia administratora.
  • Aby utworzyć szablon, przejdź do CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > E-mail > Szablony e-mail.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Podgląd wiadomości e-mail na osi czasu Przełączaj się między wiadomościami e-mail w elemencie CRM Jak wysyłać wiadomości e-mail z CRM Jak utworzyć e-mail na podstawie szablonu w CRM Jak dodać nową skrzynkę nadawcy w mobilnym CRM Poczta internetowa w aplikacji mobilnej