Dodaliśmy szablony formularzy internetowych CRM. Korzystając z szablonu zamiast standardowego formularza internetowego CRM, pokażesz swoim klientom całą witrynę.
Typowy formularz CRM ma kilka pól i przycisk umożliwiający rejestrację lub zakup. W nowych szablonach dodaliśmy możliwość wyświetlania strony z czatem kanałów otwartych. Formularz ten można dodać do reklamy, osobistego bloga lub newslettera. Klient zobaczy wszystkie informacje o Twoich usługach i będzie mógł wysłać zapytanie.
Aby wybrać szablon, przejdź do sekcji Strony i sklepy i kliknij Formularze CRM.
Wybierz gotowy formularz lub otwórz nowy.
Jak utworzyć formularz internetowy CRM
W oknie edycji formularza internetowego CRM kliknij opcję Projekt, a otworzy się zakładka Projekt i ustawienia. Kliknij opcję Wybierz w polu Szablony formularzy CRM.
Wybierz gotowy szablon. Możesz edytować gotowe szablony i dostosowywać je do swoich potrzeb. Po prostu zmień zdjęcia i dodaj własny tekst.
Po wybraniu szablonu kliknij Zastosuj.
Twój formularz internetowy CRM jest gotowy. Możesz go edytować i korzystać z bloków.
Więcej na temat edycji bloków przeczytasz w tym artykule.