Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Kreator BI: rozpoczęcie pracy

Kreator BI to narzędzie, w którym możesz przeglądać i tworzyć raporty analityczne na podstawie Twoich danych biznesowych. Współpracę z kreatorem można rozpocząć na trzy sposoby.


1. Skorzystaj z zestawu standardowych raportów

Przejdź do sekcji CRM > Kreator BI i wybierz raport z listy. Automatycznie zbierze informacje z Bitrix24 i uzupełni wskaźniki.

Analityka deali pokazuje całkowitą sprzedaż Twojej firmy: liczbę deali, ich status, miesięczne przychody i efektywność źródeł. Pozwala zidentyfikować najważniejsze źródła klientów oraz okresy wysokiej i niskiej aktywności klientów. Analizuj te dane, aby ulepszyć planowanie i strategię sprzedaży.

Trendy leadów pokazuje, w jaki sposób Twoja firma pozyskuje leady i konwertuje je w deale. Pomaga zrozumieć najlepsze sposoby na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

Trendy sprzedaży pokazuje ogólną wydajność sprzedaży Twojej firmy. Na podstawie tych danych określ najbardziej dochodowe miesiące i wkład każdego pracownika w wynik.

Struktura sprzedaży pozwala zobaczyć strukturę sprzedaży: analizować rozkład deali według segmentów cenowych, identyfikować wpływ rabatów na sprzedaż i oceniać efektywność źródeł. Dzięki temu raportowi możesz zoptymalizować planowanie i dostosować się do zachowań klientów.

Analityka połączeń pokaże związek między połączeniami a sprzedażą. Wskaźniki pomogą Ci ocenić wpływ rozmów telefonicznych na sprzedaż, zrozumieć, w które dni menedżerowie częściej komunikują się z klientami i określić średnią liczbę rozmów telefonicznych prowadzących do zamknięcia deali.

Aby ustawić ten sam okres dla wszystkich raportów, otwórz Moje raporty > Ustawienia (⚙️) i wybierz potrzebny okres.


2. Zainstaluj raport z Marketu lub zamów u partnera

Oprócz standardowych raportów możesz zainstalować rozwiązania z Marketu.

Jeśli nie znalazłeś raportu, którego potrzebujesz, możesz zamówić go u naszych partnerów przez specjalny formularz.


3. Utwórz raport lub edytuj standardowy

Otwórz sekcję Moje raporty. Zobaczysz listę wszystkich raportów w Bitrix24, a także będziesz mógł je edytować lub utworzyć nowe.
Jak tworzyć i edytować raporty w Kreatorze BI


W skrócie
  • Skorzystaj z zestawu gotowych raportów i od razu przystąp do analizy wyników biznesowych.
  • Jeśli nie znalazłeś potrzebnego raportu, przejrzyj gotowe raporty w Markecie lub zamów u partnerów.
  • Możesz edytować lub tworzyć nowe raporty w sekcji Moje raporty.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo