Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do Kreatora BI

Kreator BI to narzędzie, które pozwala na tworzenie i przeglądanie raportów analitycznych na podstawie danych Twojego konta. Jednak nie każdy musi mieć dostęp do tych informacji. Możesz wybrać, kto będzie mógł wyświetlać, tworzyć i edytować raporty, konfigurując uprawnienia dostępu.

Sprawdź, czy w Twoim planie dostępne są uprawnienia dostępu do Kreatora BI.
Plany taryfowe Bitrix24

Aby skonfigurować uprawnienia,

  1. Przejdź do strony Kreator BI,
  2. Otwórz Ustawienia,
  3. Wybierz Uprawnienia dostępu.

Wybierz standardowe role

Uprawnienia dostępu są oparte na rolach. Domyślnie dostępne są trzy role:

  • Administrator: użytkownik konfiguruje Kreator BI, zarządza uprawnieniami dostępu, włącza powiadomienia o nowych raportach.
  • Analityk: użytkownik pracuje z danymi i raportami. Mogą wyświetlać, tworzyć i edytować raporty, ale nie mogą zarządzać dostępem.
  • Użytkownik: użytkownik może jedynie przeglądać raporty. Nie może ich edytować, ale może wykorzystać dane analityczne w swojej pracy.

Jeśli domyślne role nie odpowiadają Twoim potrzebom, utwórz własne, niestandardowe.


Skonfiguruj role niestandardowe

Aby dodać nową rolę, wykonaj poniższe czynności:

  1. Kliknij Utwórz rolę i podaj jej nazwę.
  2. Użyj znaku plus (+), aby dodać pracowników do tej roli.
  3. Użyj przycisków przełącznika, aby skonfigurować uprawnienia.

Uprawnienia podzielone są na dwa bloki: Kreator BI i Pulpity nawigacyjne.

Kreator BI. W tej sekcji możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do narzędzi Kreatora BI.

  • Wyświetlanie stron Kreatora BI: możesz wybrać, kto ma dostęp do Kreatora BI w Bitrix24. Jeśli użytkownik nie ma uprawnień, nie zobaczy tego narzędzia.
  • Tworzenie pulpitów nawigacyjnych: użytkownicy mogą tworzyć nowe raporty. Twórca raportu automatycznie staje się jego właścicielem. Ten użytkownik ma pełny dostęp do raportu, niezależnie od skonfigurowanych uprawnień dostępu.
  • Możesz zmienić właściciela w ustawieniach raportu. Może to zrobić tylko właściciel lub pracownik posiadający uprawnienia do edycji raportów.
    Kreator BI: strona ustawień
  • Twórz i edytuj tagi pulpitów nawigacyjnych: pracownicy mogą dodawać tagi do pulpitów nawigacyjnych. Pracownicy mogą dodawać tagi do pulpitów nawigacyjnych, aby łatwiej je porządkować i wyszukiwać.
  • Edycja ustawień: umożliwia pracownikom dostęp do ustawień Kreatora BI. Tutaj można ustawić domyślny zakres dat dla raportów, włączyć powiadomienia o nowych raportach i zaktualizować klucz szyfrowania.
  • Zarządzanie uprawnieniami dostępu: użytkownicy mogą konfigurować role i uprawnienia dla innych użytkowników.

Pulpity nawigacyjne. W tej sekcji możesz skonfigurować uprawnienia dla konkretnych raportów.

  • Wyświetlanie: użytkownicy mogą przeglądać raporty bez ich edytowania.
  • Kopiowanie: użytkownicy mogą tworzyć kopie raportów bez zmiany oryginalnych.
  • Edycja: użytkownicy mogą zmieniać właściciela raportu, zawarte w nim informacje i inne elementy.
  • Usuwanie: użytkownicy mogą usuwać raporty z Bitrix24.

Dla każdej roli możesz ustawić dostęp do wszystkich raportów lub tylko do niektórych.

  1. Jeśli wybierzesz wszystkie raporty, pracownicy będą mogli zobaczyć wszystkie raporty.
  2. Jeśli ustawisz dostęp tylko do wybranych raportów, pracownicy nie będą widzieć nowych raportów. Dostęp do nowych raportów musisz skonfigurować oddzielnie.

W skrócie

  • W uprawnieniach dostępu do Kreatora BI możesz wybrać, kto będzie mógł wyświetlać, tworzyć i edytować raporty.
  • Aby ustawić uprawnienia, wybierz lub utwórz rolę, dodaj do niej pracowników i użyj przycisków przełącznika, aby zezwolić lub odmówić dostępu do określonych działań.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo