Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zmień tryb CRM

Bitrix24 ma dwa tryby działania CRM: Klasyczny z leadami i Prosty bez leadów. Domyślnie CRM działa w trybie prostym.

Tryb klasyczny nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Otwórz aplikację mobilną > CRM > kliknij trzy kropki (...) w prawym górnym rogu i wybierz Tryb CRM.

Wybrany tryb jest oznaczony zielonym znacznikiem wyboru.

Aby zmienić tryb, wybierz inną opcję i kliknij Tak.

Dalsze działania zależą od wybranego trybu:

  • Jeśli wybierzesz tryb klasyczny, sekcja Leady zostanie dodana do Twojego CRM. Nie musisz niczego konfigurować.
  • Jeśli wybierzesz tryb prosty, musisz przekonwertować leady.

Jak skonfigurować tryb prosty CRM

Jeśli przełączasz się z trybu klasycznego do trybu prostego, musisz skonfigurować następujące ustawienia:

Lejek dla deali. Jeśli nie stworzyłeś jeszcze lejków, utwórz nowy lub wybierz opcję Ogólne, jest ona dostępna domyślnie.

Dodatkowe pozycje. Wybierz element CRM, który chcesz utworzyć oprócz deala: firmę, kontakt lub jedno i drugie.

Bieżące aktywności leadów. Określ, co zrobić z aktywnościami w leadach. Zalecamy pozostawienie tej opcji włączonej. Wszystkie aktywności zostaną automatycznie przeniesione do deala, dzięki czemu nie przegapisz ważnych spraw.

Kliknij Kontynuuj.

Konwertuj pola. Jeśli lead ma pola niestandardowe, CRM zasugeruje utworzenie tych pól w dealu/kontakcie/firmie. Kliknij Zakończ.

Gotowe. Zmieniłeś tryb, teraz możesz kontynuować pracę w CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Proactive CRM w aplikacji mobilnej Dokument transferu w aplikacji mobilnej Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot Jak utworzyć Bitrix24 Oferty w mobilnym CRM Jak zalogować się do Bitrix24 Jak pracować z leadami w mobilnym CRM Jak pracować z dealami w mobilnym CRM Widok Termin w zadaniach