Bitrix24 ma dwa tryby działania CRM: Klasyczny z leadami i Prosty bez leadów. Domyślnie CRM działa w trybie prostym.
Plany taryfowe Bitrix24
Otwórz aplikację mobilną > CRM > kliknij trzy kropki (...) w prawym górnym rogu i wybierz Tryb CRM.
Wybrany tryb jest oznaczony zielonym znacznikiem wyboru.
Aby zmienić tryb, wybierz inną opcję i kliknij Tak.
Dalsze działania zależą od wybranego trybu:
- Jeśli wybierzesz tryb klasyczny, sekcja Leady zostanie dodana do Twojego CRM. Nie musisz niczego konfigurować.
- Jeśli wybierzesz tryb prosty, musisz przekonwertować leady.
Jak skonfigurować tryb prosty CRM
Jeśli przełączasz się z trybu klasycznego do trybu prostego, musisz skonfigurować następujące ustawienia:
Lejek dla deali. Jeśli nie stworzyłeś jeszcze lejków, utwórz nowy lub wybierz opcję Ogólne, jest ona dostępna domyślnie.
Dodatkowe pozycje. Wybierz element CRM, który chcesz utworzyć oprócz deala: firmę, kontakt lub jedno i drugie.
Bieżące aktywności leadów. Określ, co zrobić z aktywnościami w leadach. Zalecamy pozostawienie tej opcji włączonej. Wszystkie aktywności zostaną automatycznie przeniesione do deala, dzięki czemu nie przegapisz ważnych spraw.
Kliknij Kontynuuj.
Konwertuj pola. Jeśli lead ma pola niestandardowe, CRM zasugeruje utworzenie tych pól w dealu/kontakcie/firmie. Kliknij Zakończ.
Gotowe. Zmieniłeś tryb, teraz możesz kontynuować pracę w CRM.