Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Bitrix24 Sync

Bitrix24 Sync to wideorozmowy, które umożliwiają łatwe utrzymywanie kontaktu z każdym członkiem zespołu, nawet jeśli pracujecie na różnych kontynentach. Nie musisz już korzystać z zewnętrznych aplikacji do rozmów — wszystko jest dostępne w Bitrix24.

Udostępnianie ekranu. Jeden lub więcej uczestników rozmowy może jednocześnie udostępniać swoje ekrany.

Pływające okno rozmowy. Bitrix24 automatycznie minimalizuje wideorozmowę do kompaktowego mini-okna, jeśli przechodzisz do czatu lub innych zakładek podczas rozmowy albo rozpoczynasz udostępnianie ekranu.

Mini-okno jest wyświetlane nad innymi stronami i umożliwia:

  • śledzenie, kto mówi lub zadaje pytania,
  • wykonywanie innych zadań w tle bez utraty wizualnego kontaktu z rozmówcami,
  • szybki powrót do rozmowy jednym kliknięciem.

Pozycja okna jest zapamiętywana na kolejną rozmowę: pojawi się w miejscu, do którego je przeniesiesz.

Pływające okno jest dostępne tylko w przeglądarkach opartych na Chromium oraz w Komunikatorze Bitrix24.

Zarządzanie rozmową. Moderator, właściciel czatu lub twórca wydarzenia mogą:

1. Wyłączyć urządzenia wszystkim uczestnikom — mikrofon, kamerę lub udostępnianie ekranu. Użytkownicy mogą włączyć je samodzielnie w dowolnym momencie.

2. Zarządzać działaniami uczestników — wyłączyć uczestnikom możliwość samodzielnego włączania i wyłączania kamery, mikrofonu oraz udostępniania ekranu. Użytkownicy mogą poprosić o włączenie urządzeń, klikając przycisk Chcę zabrać głos. Moderator decyduje, czy zezwolić na te działania.


Podczas rozmowy na panelu dostępne są przyciski do zarządzania trybami i dodatkowymi funkcjami:

  • 1. Zmień układ okien z wideo współpracowników — kliknij Tryb mówcy.
  • 2. Rozwiń okno rozmowy na cały ekran — Pełny ekran.
  • 3. Zostaw opinię o jakości rozmów i podziel się swoim doświadczeniem — Oceń. Otworzy się suwak z oceną i polem na opinię.
  • 4. Wyłącz urządzenia wszystkim uczestnikom i zablokuj możliwość samodzielnego włączania i wyłączania kamery, mikrofonu oraz udostępniania ekranu — Zarządzanie.
  • 5. Dodaj pracowników do rozmowy — Dodaj.
  • 6-7. Włącz i skonfiguruj mikrofon lub kamerę — kliknij Mikrofon lub Kamera.
  • 8. Wróć do czatu — Czat.
  • 9. Chcesz coś zapytać lub powiedzieć podczas rozmowy — kliknij Podnieś rękę. Mówca zobaczy podniesioną rękę i udzieli głosu.
  • 10. Udostępnij swój ekran — Ekran.
  • 11. Nagraj rozmowę — Rekord.
  • 12. Utwórz dokument lub podsumowanie spotkania — Dokument.
  • 13. Włącz/wyłącz analizę CoPilot Follow-up w rozmowie — CoPilot Follow-up.
    CoPilot Follow-up: analiza mowy w wideorozmowach z AI
  • 14. Zakończ wideorozmowę dla wszystkich — Trzy kropki (...).

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo