Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Integracja Zoom z Bitrix24

Zintegruj Zoom z Bitrix24, aby komunikować się z członkami zespołu i klientami. Spotkania Zoom są dostępne na czacie Bitrix24 i CRM.

Sprawdź, czy w Twoim planie dostępna jest integracja z platformą Zoom.
Cennik Bitrix24

Liczba uczestników i czas trwania spotkania Zoom różnią się w zależności od planu subskrypcji Zoom organizatora spotkania. Każdy pracownik musi połączyć własne konto Zoom.
Strona cen Zoom

W tym artykule znajdziesz następujące informacje na temat integracji z platformą Zoom:


Jak planować spotkania Zoom w CRM

Korzystaj ze spotkań Zoom w CRM, aby komunikować się z klientami i współpracownikami.

  1. Otwórz formularz elementu CRM
  2. Kliknij Więcej w menu osi czasu
  3. Wybierz Zoom
  4. Kliknij przycisk Połącz
  5. W wyskakującym oknie wprowadź dane logowania do konta Zoom i kliknij Zaloguj się

Teraz możesz zaplanować spotkanie Zoom w formularzu elementu CRM.

Spotkania Zoom są automatycznie dodawane do kalendarza organizatora spotkania.

Po zaplanowaniu spotkania możesz wykonać następujące czynności:

  • Skopiuj link do spotkania, korzystając z opcji Skopiuj zaproszenie.
  • Rozpocznij spotkanie, klikając odpowiedni przycisk.

Po zakończeniu spotkania odpowiednie wydarzenie pojawi się na osi czasu w formularzu elementu CRM.

Jeśli spotkanie Zoom było nagrywane, w szczegółach wydarzenia zobaczysz linki do nagrań audio i wideo.

Jak odtwarzać i pobierać nagrania ze spotkań Zoom

Możesz odtwarzać i pobierać nagrania w formularzach elementów CRM. Jeśli podczas spotkania odbyło się wiele sesji nagraniowych, nagrania będą dostępne jako osobne części w ramach jednego wydarzenia (część 1, część 2 itd.).

Bitrix24 obsługuje tylko nagrania w chmurze Zoom. Sprawdź, czy ta opcja jest dostępna w Twoim planie subskrypcji Zoom.
Strona cen Zoom

Nagrania wideo. W przypadku nagrań wideo Zoom zapewnia ochronę za pomocą specjalnie wygenerowanego hasła. Aby odtworzyć lub pobrać nagranie wideo, konieczne będzie wprowadzenie tego hasła.

Nagrania wideo ze spotkań Zoom przechowywane są w formularzu elementu CRM przez 24 godziny. Po upływie 24 godzin przeglądanie i pobieranie nagrań będzie możliwe tylko na Twoim koncie Zoom.

Nagrania audio. Nagrania audio są przechowywane na dysku firmowym w Bitrix24. Możesz także odtworzyć nagranie spotkania bezpośrednio w formularzu elementu CRM.


Jak utworzyć spotkanie Zoom na czacie Bitrix24

Zapraszaj współpracowników na konferencje Zoom na czacie Bitrix24. Aby to zrobić,

  1. Rozwiń menu Wideorozmowa
  2. Wybierz Sala konferencyjna Zoom
Przy pierwszym uruchomieniu musisz zalogować się na swoje konto Zoom.

Link do spotkania Zoom pojawi się w oknie czatu. Kliknij Dołącz do połączenia, aby uruchomić aplikację Zoom i rozpocząć spotkanie.


Jak odłączyć konto Zoom od Bitrix24

Istnieją dwa sposoby odłączenia konta Zoom od Bitrix24.

W profilu użytkownika Bitrix24. Otwórz stronę swojego profilu i kliknij przycisk Hasła.

Przejdź do sekcji Platformy społecznościowe i kliknij Rozłącz obok Zoom.

Na koncie Zoom. Wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto Zoom, przejdź do sklepu Zoom App Marketplace i kliknij Manage w prawym górnym rogu.
  2. Otwórz Added Apps (Dodane aplikacje) w menu lub wyszukaj oficjalną aplikację integracyjną Bitrix24.

  3. Kliknij Remove (Usuń) obok oficjalnej aplikacji integracyjnej Bitrix24.

W skrócie
  • Zintegruj Zoom z Bitrix24, aby komunikować się z członkami zespołu i klientami.
  • Spotkania Zoom są dostępne na czacie Bitrix24 i CRM.
  • Możesz odtwarzać i pobierać nagrania w formularzach elementów CRM.
  • Odłącz swoje konto Zoom w profilu użytkownika Bitrix24 lub w Zoom App Marketplace.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo