Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Integracja z Facebook Lead Ads

Podłącz formularz Facebook Lead Ads do Bitrix24 w kilku krokach. Kiedy Twój klient wypełni formularz na Facebooku, dane automatycznie trafią do CRM Bitrix24.

Nie można już połączyć formularza CRM utworzonego w Bitrix24 z Facebookiem. Poprzednio podłączone formularze będą nadal działać, natomiast nowe musisz utworzyć na Facebooku i następnie połączyć z Bitrix24.

Krok 1. Utwórz formularz na swoim koncie na Facebooku

Aby utworzyć nowy formularz na Facebooku, wykonaj następujące czynności:

  1. Otwórz sekcję Formularze błyskawiczne w Facebook Business Suite.

  2. Kliknij przycisk Utwórz formularz w prawym górnym rogu.

  3. W wyskakującym oknie wybierz Nowy formularz, a następnie kliknij Dalej.

  4. Skonfiguruj formularz, wypełniając wszystkie niezbędne szczegóły.

  5. Następnie kliknij Utwórz formularz w prawym dolnym rogu.

Dowiedz się więcej:


Krok 2. Podłącz formularz do Bitrix24

Możesz podłączyć formularz Lead Ads z dwóch sekcji w Bitrix24:

  • Przejdź do CRM > Dodatki > Formularze CRM i kliknij Dodaj.

  • Lub przejdź do strony CRM > Klienci > Centrum kontaktowe. Kliknij opcję Facebook Lead Ads > Utwórz formularz.

Następnie postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Wybierz przypadek użycia Formularz leadów na Facebooku.

  2. W sekcji Reklamy leadów na Facebooku kliknij Podłącz, aby podłączyć swoje konto na Facebooku.

  3. W razie potrzeby dostosuj dodatkowe funkcje sprzedażowe na Facebooku.
    Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie

  4. Kontynuuj, klikając Dalej na dole. W wyskakującym oknie zaloguj się na swoje konto na Facebooku i przyznaj Bitrix24 wymagane uprawnienia.

  5. Po podłączeniu konta na Facebooku wybierz potrzebną stronę i formularz.

  6. Jak podłączyć formularze z innych stron na Facebooku

    Otwórz sekcję Integracje biznesowe w ustawieniach konta na Facebooku. Znajdź integrację Bitrix24 i kliknij Wyświetl i edytuj.

    W oknie, które zostanie otwarte, dostosuj uprawnienia dla wybranych stron i zapisz ustawienia.

    Teraz podczas podłączenia formularzy możesz wybierać formularze z innej strony na Facebooku.

  7. Pola formularza dopasowywane są automatycznie. Jeśli niektóre pola nie są ustawione, możesz je skonfigurować ręcznie.

  8. Po zakończeniu konfigurowania formularza kliknij Zapisz na dole.

Połączony formularz znajdziesz w sekcji Formularze CRM.
Lista formularzy CRM


Krok 3. Sprawdź integrację formularza z Facebookiem

Aby upewnić się, że wszystko działa, przejdź do Lead Ads Testing tool:

  1. Wybierz stronę i formularz, a następnie kliknij przycisk Utwórz lead.

  2. Jeśli wszystkie ustawienia są prawidłowe, otrzymasz powiadomienie na swoim koncie Bitrix24.


W skrócie

Aby połączyć Facebook lead ads z Bitrix24,

  1. Utwórz nowy formularz Lead Ads na swoim koncie na Facebooku.

  2. W Bitrix24 dodaj formularz CRM dla przypadku użycia Facebook Lead Ads. Podłącz swoje konto na Facebooku, wybierz stronę i formularz, dostosuj pola i zapisz.

  3. Sprawdź integrację formularza na stronie Lead Ads Testing tool.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Facebook: podłącz komentarze Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct Facebook: podłącz wiadomości