Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do zadań

W Bitrix24 możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do pracy z zadaniami. Skonfiguruj role, przypisz te role swoim pracownikom lub działom, i zorganizuj przepływ pracy w swojej firmie.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Aby skonfigurować uprawnienia dostępu,

  1. Przejdź do sekcji Zadania i projekty,
  2. Kliknij Więcej,
  3. Wybierz Uprawnienia dostępu.

Tutaj możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do następujących narzędzi:

  • Zadania: określ, jakie działania twórca zadania i odpowiedzialny mogą wykonywać z zadaniami.
  • Szablony zadań: wybierz, którzy użytkownicy mogą tworzyć, edytować i usuwać szablony zadań.
  • Reguły automatyzacji: zezwalaj określonym użytkownikom na konfigurowanie automatyzacji zadań.
  • Zarządzaj uprawnieniami dostępu: włącz tę opcję, aby przyznać użytkownikom dostęp do edycji ustawień uprawnień dostępu.

Istnieją 3 role z domyślnym zestawem uprawnień:

  • Pełny dostęp: użytkownicy posiadający tę rolę mają pełny dostęp do wszystkich możliwych działań z zadaniami.
  • Przełożony: przypisz tę rolę wszystkim przełożonym w Twojej firmie. Użytkownicy posiadający tę rolę nie mogą edytować zadań, za które są odpowiedzialni, ale mogą dodawać zadania dla innych pracowników.
  • Pracownik: ta rola jest przypisana wszystkim pozostałym pracownikom. Główna różnica w stosunku do roli Przełożony polega na tym, że rola Pracownik nie umożliwia przeglądania wszystkich zadań w dziale.

Kliknij przycisk +, aby przypisać rolę pracownikom lub działom.

Jeśli przypiszesz pracownikowi więcej niż jedną rolę, osoba ta otrzyma wszystkie uprawnienia z tych ról.
Uprawnienia dostępu dla odpowiedzialnego:
  • Edycja zadania: zapewnia pełny dostęp do edycji zadania.
  • Delegacja zadania: pozwala odpowiedzialnemu na wybranie innej osoby odpowiedzialnej za zadanie, poprzedni odpowiedzialny stanie się obserwatorem w zadaniu.
  • Dodawanie uczestników: możesz zaprosić inną osobę do zadania jako uczestnika.
  • Zmiana odpowiedzialnego: zmień odpowiedzialnego za zadanie.
  • Edycja listy kontrolnej: umożliwia edycję list kontrolnych w zadaniach.
  • Dodawanie nowych pozycji do listy kontrolnej: możesz dodać nowe pozycje do listy kontrolnej, ale nie możesz edytować już istniejących.
Uprawnienia dostępu dla twórcy zadania:
  • Edycja ukończonego zadania: umożliwia edycję zadań, które zostały już ukończone.
  • Usuwanie zadania: możesz całkowicie usunąć utworzone zadania.

Użyj przełącznika, aby włączyć lub wyłączyć dostęp do każdego działania.

Możesz tworzyć, edytować i kopiować dowolną liczbę ról.

Aby utworzyć nową rolę, kliknij przycisk Utwórz rolę i podaj nazwę. Następnie skonfiguruj dla niej uprawnienia dostępu.

Uprawnienia do edycji zadań nie pozwalają na zmianę osób odpowiedzialnych i uczestników w zadaniach innych osób, ani na zakończenie zadań innych osób.

Domyślnie tylko administratorzy mogą konfigurować uprawnienia dostępu do zadań. W razie potrzeby możesz ręcznie włączyć tę opcję dla określonej roli.

Po skonfigurowaniu ustawień nie zapomnij zapisać zmian.


Jak usunąć rolę

Możesz usunąć rolę, klikając krzyżyk obok nazwy roli.


W skrócie

  • Aby skonfigurować uprawnienia dostępu do zadań, przejdź do sekcji Zadania i projekty, kliknij Więcej i wybierz Uprawnienia dostępu.
  • Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do następujących narzędzi: Zadania, Szablony zadań, Reguły automatyzacji w zadaniach, Zarządzanie uprawnieniami dostępu.
  • Istnieją 3 role z domyślnym zestawem uprawnień: Pełny dostęp, Przełożony, Pracownik. Możesz również utworzyć rolę niestandardową.
  • Jeśli przypiszesz pracownikowi więcej niż jedną rolę, osoba ta otrzyma wszystkie uprawnienia z tych ról.
  • Uprawnienia do edycji zadań nie pozwalają na zmianę osób odpowiedzialnych i uczestników w zadaniach innych osób, ani na zakończenie zadań innych osób.
  • Domyślnie tylko administratorzy mogą konfigurować uprawnienia dostępu do zadań. W razie potrzeby możesz ręcznie włączyć tę opcję dla określonej roli.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Plan Free: Zasady pracy z zadaniami Widok Termin w zadaniach Praca z zadaniami Zadania w CRM Usunięcie zadań Ograniczenia w zadaniach w planie Free Terminarz zadań Importuj listę zadań Przykład pracy z zadaniami Jak pracować z zadaniami w projektach