Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Integracja z Twilio

Zintegruj Twilio z Bitrix24, aby prowadzić kampanie marketingowe lub wysyłać wiadomości SMS z CRM.

W tym artykule się dowiesz:


Jak utworzyć konto Twilio

Przejdź do strony Twilio i zarejestruj się przy użyciu adresu e-mail lub konta Google.
Stronie internetowa Twilio

Zarejestruj się za pomocą adresu e-mail. Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie internetowej Twilio.

  1. Imię
  2. Nazwisko
  3. Adres e-mail
  4. Hasło
  5. Potwierdź, że jesteś człowiekiem
  6. Zaakceptuj umowę użytkownika

Następnie kliknij Continue.

Potwierdź swój adres e-mail, wpisując kod wysłany przez Twilio i klikając Verify.

Zarejestruj się w Google. Kliknij Sign up with Google, wybierz swoje konto Google i kliknij Continue.

Po rejestracji potwierdź swój numer telefonu i zapisz kod odzyskiwania.

Aby potwierdzić swój numer telefonu,

  1. Wybierz kod kraju, wprowadź numer telefonu i kliknij Send code via SMS.

  2. Wpisz otrzymany kod w polu Enter verification code.

  3. Kliknij Verify.

Zapisz otrzymany kod odzyskiwania. Ten kod jest potrzebny, jeśli utracisz dostęp do telefonu lub poczty e-mail. Kliknij Continue.

Jeśli masz już konto Twilio, kliknij Log in i wpisz swój adres e-mail oraz hasło.


Jak skonfigurować konto Twilio

Otwórz konto Twilio, jeśli już go masz. Jeśli tylko zarejestrowałeś się w Twilio, kliknij Create New Account.

Aby wysłać SMS-y do klientów za pośrednictwem Twilio, wykonaj następujące czynności:

  1. Uzyskaj numer telefonu do wysyłania wiadomości.
  2. Wybierz kraje, do których chcesz wysyłać wiadomości.
  3. Sprawdź numery, na które chcesz wysyłać wiadomości, lub uaktualnij swoje konto Twilio, aby móc wysyłać SMS-y na dowolny numer.

Uzyskaj numer telefonu. Kliknij Get phone number.

Wybierz kraje. Wybierz kraje klientów, którzy będą otrzymywać Twoje wiadomości.

  1. Kliknij Explore Products.
  2. Przypnij sekcję Messaging.
  3. Kliknij Messaging.
  4. Otwórz Settings.
  5. Kliknij Geo permissions.
  6. W filtrze wpisz nazwę kraju.
  7. Wybierz kraje z listy.
  8. Kliknij Save geo permissions.

Weryfikuj numery. Po zarejestrowaniu się w Twilio masz wersję próbną, która pozwala wysyłać SMS-y tylko na zweryfikowane numery.

  1. Przejdź do sekcji Verified Caller IDs i kliknij opcję Add a new Caller ID.
  2. Wprowadź numer telefonu i kliknij Verify number, aby otrzymać kod.
  3. Wprowadź kod w polu Verification code.

Po weryfikacji możesz wysyłać wiadomości SMS na ten numer.
Weryfikowane ID dzwoniącego

Uaktualnij swoje konto Twilio. Aby wysyłać SMS-y na dowolny numer, uaktualnij swoje konto. Wypełnij formularz danymi swojej firmy i doładuj konto.
Uaktualnij konto

Po skonfigurowaniu konta możesz połączyć Twilio z Bitrix24.

Aby połączyć Twilio z Bitrix24, skopiuj swój Account SID i Auth Token z sekcji Account Info w głównym panelu kontrolnym konta Twilio.

Jak połączyć Twilio z Bitrix24

Przejdź do CRM > Sprzedaż > Centrum sprzedaży.

Otwórz sekcję Dostawcy usług SMS i wybierz Twilio.com. Wprowadź identyfikator SID i token, a następnie kliknij Połącz.

Aby wysłać wiadomość SMS do klienta,

  1. Otwórz formularz elementu CRM i kliknij SMS na osi czasu po prawej stronie.
  2. Kliknij Więcej, aby wyświetlić rozszerzone ustawienia.
  3. Wybierz twilio.com jako usługę do wysyłania wiadomości.
  4. Wpisz tekst wiadomości i kliknij Wyślij.

Jak wyłączyć integrację Twilio w Bitrix24

Jeśli przestaniesz używać Twilio do wysyłania wiadomości, wyłącz integrację w Bitrix24.

  1. Przejdź do CRM > Sprzedaż > Centrum sprzedaży.
  2. Otwórz sekcję Dostawcy usług SMS i wybierz Twilio.com.
  3. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️) i wybierz opcję Wyczyść ustawienia.

Co robić, jeśli Twoje konto Twilio zostało zablokowane

Jeśli po zarejestrowaniu się w Twilio zobaczysz komunikat o błędzie „You have been suspended” lub „Inactive user”, wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do swojej skrzynki pocztowej. Znajdź wiadomość e-mail od pomocy technicznej Twilio w skrzynce pocztowej użytej podczas rejestracji. Wiadomość e-mail może zawierać pytania dotyczące Twojej firmy. Odpowiedz na nie po angielsku.
  2. Skontaktuj się z pomocą techniczną Twilio. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail, skontaktuj się z pomocą techniczną Twilio pod adresem help@twilio.com. Podaj nazwę i link do strony internetowej Twojej firmy. Wyjaśnij, z których usług Twilio chcesz korzystać. Napisz swój e-mail po angielsku.
Twilio email To jest przykład wiadomości e-mail od Twilio

W skrócie

  • Zintegruj Twilio z Bitrix24, aby prowadzić kampanie marketingowe lub wysyłać wiadomości SMS z CRM.
  • Przejdź do strony Twilio i zarejestruj się przy użyciu adresu e-mail lub konta Google.
  • Skonfiguruj konto Twilio: uzyskaj numer telefonu i wybierz kraje, do których chcesz wysyłać SMS-y.
  • Po zarejestrowaniu się w Twilio masz wersję próbną, która pozwala wysyłać SMS-y tylko na zweryfikowane numery.
  • Aby wysyłać SMS-y na dowolny numer, uaktualnij swoje konto Twilio.
  • Aby połączyć Twilio z Bitrix24, przejdź do CRM > Sprzedaż > Centrum sprzedaży > Dostawca SMS > Twilio.com. Wprowadź identyfikator SID i token, a następnie kliknij Połącz.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Integracja Telefonii z CRM Błędy podczas wysyłania wiadomości SMS