Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Podpisanie dokumentu przez klienta

Proces podpisywania dokumentu elektronicznego składa się z kilku etapów:

  1. Przygotowanie i wysłanie: użytkownik tworzy dokument w Bitrix24, wypełnia dane i wysyła go do podpisania.
  2. Podpis nadawcy: dyrektor Twojej firmy (nadawca) podpisuje dokument.
  3. Podpis klienta: po podpisaniu przez nadawcę, dokument jest wysyłany do klienta do podpisania.

Klient otrzyma link do dokumentu e-mailem lub SMS-em, w zależności od wybranego sposobu potwierdzenia.

Otwórz link z wiadomości i kliknij Podpisz, aby wypełnić wszystkie wymagane pola.

Wprowadź kod potwierdzenia otrzymany SMS-em lub e-mailem.

Kod wygasa za 5 minut. Jeśli pojawi się błąd Nieprawidłowy kod, spróbuj wprowadzić nowy kod.

Wypełnij wszystkie pola. Jeśli nadawca potrzebuje pieczątki Twojej firmy, prześlij ją.

Wybierz jeden z poniższych sposobów dodania podpisu:

  • Utwórz na podstawie imienia i nazwiska: podaj swoje imię i nazwisko, aby wygenerować podpis.
  • Podpis ręczny: podpisz dokument palcem na ekranie tabletu lub smartfona.
  • Prześlij obraz: prześlij obraz podpisu ze smartfona lub zrób zdjęcie.

Gdy dokument zostanie podpisany przez wszystkie strony, otrzymasz link do finalnego pliku PDF. Otwórz lub pobierz dokument.

Link do podpisanego dokumentu jest aktywny przez 14 dni. Następnie jest automatycznie i nieodwracalnie usuwany. Zalecamy natychmiastowe pobranie.

Każdy podpisany dokument ma certyfikat autentyczności podpisów, który zapewnia integralność dokumentu. Tworzony jest automatycznie i dołączany do podpisanego dokumentu. Certyfikat zawiera kod QR, który umożliwia weryfikację integralności dokumentu.
Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu elektronicznego


W skrócie
  • Po podpisaniu dokumentu przez dyrektora firmy zostanie on wysłany do podpisania przez klienta.
  • Klient otrzyma link do dokumentu e-mailem lub SMS-em, w zależności od wybranego sposobu potwierdzenia.
  • Otwórz link z wiadomości i kliknij Podpisz, aby wypełnić wszystkie wymagane pola.
  • Wprowadź kod potwierdzenia otrzymany SMS-em lub e-mailem.
  • Prześlij swoją pieczątkę i podpisz dokument.
  • Gdy dokument zostanie podpisany przez wszystkie strony, otrzymasz link do finalnego pliku PDF.
  • Każdy podpisany dokument ma certyfikat autentyczności podpisów, który zapewnia integralność dokumentu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w CRM e-Podpis w Bitrix24 e-Podpis: jak kontrolować proces pracy z dokumentami e-Podpis Bitrix24 dla On-Premise Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy e-Podpis: przykład pracy z podpisem elektronicznym e-Podpis: automatyzacja Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu e-Podpis w Bitrix24: uprawnienia dostępu