Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak użytkownik zewnętrzny może utworzyć zadanie

W Bitrix24 możesz otrzymywać zadania od użytkowników zewnętrznych, którzy nie są zarejestrowani w Bitrix24. Załóżmy, że jesteś szefem działu marketingu i zatrudniasz nowego pracownika. Poproś go, aby wysłał pracę testową przez zadanie. Zadanie będzie widoczne na liście i na pewno o nim nie zapomnisz.

Otwórz swój profil i w prawym górnym rogu kliknij sekcję Zabezpieczenia.

W sekcji Adresy przekazywania wybierz Aby tworzyć zadania. Tutaj przechowywany jest specjalny e-mail. Skopiuj go i wyślij w wiadomości do użytkownika zewnętrznego przez dowolny komunikator.

Adres e-mail jest unikalny dla każdego pracownika Bitrix24. Używany tylko do tworzenia zadań.

Użytkownik zewnętrzny wyśle wiadomość na podany adres e-mail. Temat wiadomości e-mail stanie się tytułem zadania, a treść opisem zadania. Do wiadomości e-mail możesz dodać pliki o rozmiarze do 14 MB, one również zostaną dodane do zadania.

Zadanie nie zawiera adresu e-mail użytkownika zewnętrznego. Poproś użytkownika zewnętrznego o podanie danych kontaktowych w wiadomości.

Po wysłaniu wiadomości e-mail zadanie pojawi się w Bitrix24. Domyślnym odpowiedzialnym i twórcą będzie pracownik, z którego profilu został skopiowany link. Role pracowników w zadaniu można zmieniać.

W podobny sposób użytkownik zewnętrzny może opublikować post w Aktualnościach. Przeczytaj, jak to zrobić, w osobnym artykule.
Jak użytkownik zewnętrzny może utworzyć post w Aktualnościach

Dodatkowe ustawienia, jeśli masz Bitrix24 hostowany we własnej domenie

Aby umożliwić użytkownikom zewnętrznym dodawanie zadań za pośrednictwem poczty e-mail, skontaktuj się z administratorem domeny. Musi wskazać rekord MX serwera pocztowego Bitrix24: mail-001.bitrix24.com. Bez tego funkcjonalność nie będzie działać.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Listy kontrolne w aplikacji mobilnej Szablony zadań Jak skonfigurować wyzwalacze w zadaniach Widok Kalendarz w zadaniach