Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Podłącz czat na żywo Bitrix24

Podłącz czat na żywo Bitrix24 do Otwartych Kanałów i otrzymuj zapytania klientów z Twojej strony internetowej. W ten sposób pracownicy dodani do kolejki będą przetwarzać wiadomości klientów na czacie Bitrix24.
Ustawienia Otwartych Kanałów

Istnieją różne sposoby korzystania z czatu na żywo:


Podłącz czat na żywo i skonfiguruj go jako publiczną stronę

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum kontaktowe i kliknij czat na żywo. Wybierz Otwarty Kanał, do którego chcesz podłączyć czat na żywo, lub utwórz nowy.
    Jak utworzyć Otwarty Kanał
  2. Następnie kliknij Podłącz.
  3. Określ adres publicznej strony. Link do publicznej strony, który wysyłasz klientowi, jest przedstawiony poniżej pola adresu.

Ustawienia strony internetowej

Otwórz sekcję Ustawienia strony internetowej.

Skonfiguruj ustawienia:

  • Projekt czatu: prześlij obraz, który będzie używany jako tło strony czatu.
  • Własny CSS: użyj własnych stylów CSS, korzystając z linku lub wprowadzając własny CSS w specjalnym polu.
  • Podpis: usuń podpis Bitrix24. Ta opcja jest dostępna tylko w planach komercyjnych.
  • Rozmowa nr: numer czatu może być wyświetlany zarówno dla klienta, jak i pracownika na czacie. Ta opcja umożliwia klientom odwoływanie się do numeru rozmowy przy rozwiązywaniu różnych sytuacji.

Wiadomości niestandardowe

Otwórz sekcję Wiadomości niestandardowe, aby edytować domyślny tekst na publicznej stronie.

Możesz zmienić:

  • Tekst powitalny (górny)
  • Tekst powitalny (dolny)
  • Tekst o niedostępności konsultanta
  • Tytuł czatu
Jeśli zmienisz tytuł czatu, będzie on wyświetlany jako nazwa Otwartego Kanału. Zastosowanie zmian w ustawieniach czatu na żywo może potrwać około 10-15 minut.

Po otwarciu linku Twój klient zobaczy następującą stronę czatu na żywo.

Pamiętaj, że nie możesz przetestować podłączenia czatu na żywo w przeglądarce, w której jesteś już zalogowany do Bitrix24. Wyloguj się, otwórz inną przeglądarkę lub użyj nowego okna incognito.

Dodaj czat na żywo do widżetu na stronie internetowej

Najpierw musisz podłączyć czat na żywo do Otwartego Kanału.

Przejdź do CRM > Dodatki > Widżet na stronę. Edytuj istniejący widżet lub utwórz nowy.
Jak utworzyć nowy widżet

Włącz przełącznik obok Otwartego Kanału. Wybierz Otwarty Kanał, do którego podłączyłeś czat na żywo. Zapisz zmiany.

Następnie dodaj widżet do strony internetowej utworzonej w Bitrix24 lub innym CMS.
Dodaj widżet z czatem do swojej witryny


W skrócie
  • Podłącz czat na żywo Bitrix24 do Otwartych Kanałów i otrzymuj zapytania klientów z Twojej strony internetowej.
  • Istnieją różne sposoby korzystania z czatu na żywo: skonfiguruj czat na żywo jako osobną stronę publiczną lub jako opcję w widżecie na stronie internetowej.
  • Aby skonfigurować czat na żywo jako osobną stronę publiczną, przejdź do CRM > Dodatki > Centrum kontaktowe i kliknij czat na żywo. Skonfiguruj ustawienia linku do czatu i tekst strony czatu.
  • Aby skonfigurować czat na żywo jako opcję w widżecie na stronie internetowej, przejdź do CRM > Dodatki > Widżet na stronę. Edytuj istniejący widżet lub utwórz nowy. Włącz przełącznik i wybierz Otwarty Kanał, do którego podłączyłeś czat na żywo.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Funkcje widżetu czatu na żywo Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo