Podłącz czat na żywo Bitrix24 do Otwartych Kanałów i otrzymuj zapytania klientów z Twojej strony internetowej. W ten sposób pracownicy dodani do kolejki będą przetwarzać wiadomości klientów na czacie Bitrix24.
Ustawienia Otwartych Kanałów
Istnieją różne sposoby korzystania z czatu na żywo:
- skonfiguruj czat na żywo jako osobną stronę publiczną
- skonfiguruj czat na żywo jako opcję w widżecie na stronie internetowej
Podłącz czat na żywo i skonfiguruj go jako publiczną stronę
-
Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum kontaktowe i kliknij czat na żywo. Wybierz Otwarty Kanał, do którego chcesz podłączyć czat na żywo, lub utwórz nowy.
Jak utworzyć Otwarty Kanał - Następnie kliknij Podłącz.
- Określ adres publicznej strony. Link do publicznej strony, który wysyłasz klientowi, jest przedstawiony poniżej pola adresu.
Ustawienia strony internetowej
Otwórz sekcję Ustawienia strony internetowej.
Skonfiguruj ustawienia:
- Projekt czatu: prześlij obraz, który będzie używany jako tło strony czatu.
- Własny CSS: użyj własnych stylów CSS, korzystając z linku lub wprowadzając własny CSS w specjalnym polu.
- Podpis: usuń podpis Bitrix24. Ta opcja jest dostępna tylko w planach komercyjnych.
- Rozmowa nr: numer czatu może być wyświetlany zarówno dla klienta, jak i pracownika na czacie. Ta opcja umożliwia klientom odwoływanie się do numeru rozmowy przy rozwiązywaniu różnych sytuacji.
Wiadomości niestandardowe
Otwórz sekcję Wiadomości niestandardowe, aby edytować domyślny tekst na publicznej stronie.
Możesz zmienić:
- Tekst powitalny (górny)
- Tekst powitalny (dolny)
- Tekst o niedostępności konsultanta
- Tytuł czatu
Po otwarciu linku Twój klient zobaczy następującą stronę czatu na żywo.
Dodaj czat na żywo do widżetu na stronie internetowej
Przejdź do CRM > Dodatki > Widżet na stronę. Edytuj istniejący widżet lub utwórz nowy.
Jak utworzyć nowy widżet
Włącz przełącznik obok Otwartego Kanału. Wybierz Otwarty Kanał, do którego podłączyłeś czat na żywo. Zapisz zmiany.
Następnie dodaj widżet do strony internetowej utworzonej w Bitrix24 lub innym CMS.
Dodaj widżet z czatem do swojej witryny
- Podłącz czat na żywo Bitrix24 do Otwartych Kanałów i otrzymuj zapytania klientów z Twojej strony internetowej.
- Istnieją różne sposoby korzystania z czatu na żywo: skonfiguruj czat na żywo jako osobną stronę publiczną lub jako opcję w widżecie na stronie internetowej.
- Aby skonfigurować czat na żywo jako osobną stronę publiczną, przejdź do CRM > Dodatki > Centrum kontaktowe i kliknij czat na żywo. Skonfiguruj ustawienia linku do czatu i tekst strony czatu.
- Aby skonfigurować czat na żywo jako opcję w widżecie na stronie internetowej, przejdź do CRM > Dodatki > Widżet na stronę. Edytuj istniejący widżet lub utwórz nowy. Włącz przełącznik i wybierz Otwarty Kanał, do którego podłączyłeś czat na żywo.