Połącz Facebook z Otwartym Kanałem Bitrix24 i odpowiadaj na wiadomości z Facebooka w komunikatorze Bitrix24.
Jak połączyć Facebook z Bitrix24
- Przejdź do CRM,
- Otwórz Dodatki,
- Wybierz Centrum Kontaktowe,
- Kliknij Facebook.
Wybierz Otwarty Kanał, z którym chcesz połączyć wiadomości z Facebooka i kliknij Połącz.
Zaloguj się na swoje konto na Facebooku.
Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager. Jeśli jeszcze nie masz konta, utwórz je w ustawieniach.
Ustawienia biznesowe
Utwórz portfolio firmowe w Meta Business Manager
Jeśli strona na Facebooku nie jest widoczna podczas połączenia jej z Bitrix24, ustaw ręcznie uprawnienia dostępu do niej.
Rozwiąż problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24
Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Strona na Facebooku zostanie podłączona.
Jak to działa
Klient wysyła Ci wiadomość przez Facebook Messenger.
Otrzymasz tę wiadomość w komunikatorze Bitrix24 w sekcji Otwarte Kanały.
Ważne funkcje dotyczące podłączenia wiadomości z Facebooka
-
Operator musi odpowiedzieć na wiadomości klientów na Facebooku w ciągu 24 godzin. Po 24 godzinach od ostatniej wiadomości klienta, wiadomości operatora nie będą dostarczane.
Dowiedz się, jak przedłużyć okno korespondencji z 24 godzin do 7 dni - Jeśli usuniesz użytkownika przypisanego do kanału Facebook w sekcji Liczba użytkowników w kolejce, strona na Facebooku zostanie odłączona.
- Jeśli użytkownik przypisany do kanału Facebook w sekcji Liczba użytkowników w kolejce straci swoje uprawnienia administratora, ta strona na Facebooku zostanie automatycznie odłączona.
-
Możesz połączyć tylko strony na Facebooku (nie grupy).
- Każdy administrator Bitrix24 może połączyć lub odłączyć strony na Facebooku, jeśli ma uprawnienia dostępu do ustawień Otwartych Kanałów.
- Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z Otwartymi Kanałami w kilku Bitrix24. Działać będzie tylko ta, która została podłączona jako ostatnia.
- Jeśli Twoja wiadomość zawiera więcej niż 640 znaków, zostanie podzielona.
- Nie możesz edytować ani usuwać wiadomości w tym kanale.
- Połącz Facebook z Otwartym Kanałem Bitrix24 i odpowiadaj na wiadomości z Facebooka w komunikatorze Bitrix24.
- Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe i kliknij Facebook. Wybierz Kanał Otwarty, z którym chcesz połączyć wiadomości na Facebooku i kliknij Połącz.
- Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager.
- Kiedy klient wyśle wiadomość na Facebooku, otrzymasz ją w komunikatorze Bitrix24.