Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Facebook: podłącz wiadomości

Połącz Facebook z Otwartym Kanałem Bitrix24 i odpowiadaj na wiadomości z Facebooka w komunikatorze Bitrix24.


Jak połączyć Facebook z Bitrix24

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz Dodatki,
  3. Wybierz Centrum Kontaktowe,
  4. Kliknij Facebook.

Wybierz Otwarty Kanał, z którym chcesz połączyć wiadomości z Facebooka i kliknij Połącz.

Zaloguj się na swoje konto na Facebooku.

Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager. Jeśli jeszcze nie masz konta, utwórz je w ustawieniach.
Ustawienia biznesowe
Utwórz portfolio firmowe w Meta Business Manager

Tylko administrator strony na Facebooku może połączyć ją z Bitrix24. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij Utwórz.
Jeśli strona na Facebooku nie jest widoczna podczas połączenia jej z Bitrix24, ustaw ręcznie uprawnienia dostępu do niej.
Rozwiąż problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24

Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Strona na Facebooku zostanie podłączona.


Jak to działa

Klient wysyła Ci wiadomość przez Facebook Messenger.

Otrzymasz tę wiadomość w komunikatorze Bitrix24 w sekcji Otwarte Kanały.

Będziesz otrzymywać tylko wiadomości z Facebooka, a nie posty i komentarze na Facebooku. Dowiedz się, jak otrzymywać komentarze w tym artykule: Facebook: połącz komentarze.

Ważne funkcje dotyczące podłączenia wiadomości z Facebooka

  • Operator musi odpowiedzieć na wiadomości klientów na Facebooku w ciągu 24 godzin. Po 24 godzinach od ostatniej wiadomości klienta, wiadomości operatora nie będą dostarczane.
    Dowiedz się, jak przedłużyć okno korespondencji z 24 godzin do 7 dni
  • Jeśli usuniesz użytkownika przypisanego do kanału Facebook w sekcji Liczba użytkowników w kolejce, strona na Facebooku zostanie odłączona.
  • Jeśli użytkownik przypisany do kanału Facebook w sekcji Liczba użytkowników w kolejce straci swoje uprawnienia administratora, ta strona na Facebooku zostanie automatycznie odłączona.
  • Możesz połączyć tylko strony na Facebooku (nie grupy).

  • Każdy administrator Bitrix24 może połączyć lub odłączyć strony na Facebooku, jeśli ma uprawnienia dostępu do ustawień Otwartych Kanałów.
  • Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z Otwartymi Kanałami w kilku Bitrix24. Działać będzie tylko ta, która została podłączona jako ostatnia.
  • Jeśli Twoja wiadomość zawiera więcej niż 640 znaków, zostanie podzielona.
  • Nie możesz edytować ani usuwać wiadomości w tym kanale.

W skrócie
  • Połącz Facebook z Otwartym Kanałem Bitrix24 i odpowiadaj na wiadomości z Facebooka w komunikatorze Bitrix24.
  • Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe i kliknij Facebook. Wybierz Kanał Otwarty, z którym chcesz połączyć wiadomości na Facebooku i kliknij Połącz.
  • Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager.
  • Kiedy klient wyśle wiadomość na Facebooku, otrzymasz ją w komunikatorze Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Integracja z Facebook Lead Ads Facebook: podłącz komentarze Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct